Aplikacja z roamingiem i faktura zbiorcza

walik22

Zadomawiam się
Nie pamiętam ale chyba przy rejestracji była taka informacja.
 

Szaruś

Peugeot e208, 10.2022
Nie pamiętam ale chyba przy rejestracji była taka informacja.
No to musieliby gdzieś wrzucić dop jakiegoś regulaminu, a nic tam nie ma.
 

arnoldd

Posiadacz elektryka
The International roaming service is considered an additional service to the Service Program. If the charging volume within the International roaming exceeds the charging volume in the ZSE Drive network in the Slovak Republic in 3 (three) consecutive calendar months, such action of the Customer is considered unauthorised use of the Charging card.
 

Szaruś

Peugeot e208, 10.2022
Aha. To gdzieś to głęboko zakopali :)
 

Szaruś

Peugeot e208, 10.2022
A nie wiem czy jest gdzieś w regulaminie - było w mailu przy rejestracji
Aha. Jak ja się rejestrowałem 2+ lat temu, to tego w mailu nie miałem. Więc jak nie ma w regulaminie, to mnie nie obowiązuje :). Ale i tak z tego nie korzystam, bo mi się nie opłaca (za mała bateria, za wolno się ładuje).
 

wxwx78

Zadomawiam się
Odświeżę wątek i się podzielę, własnymi, doświadczeniami, z punktu widzenia JDG:
BP: faktury co 2 tygodnie . Faktura z PL na ładowanie (ceny w apce to netto ; atrakcyjne nie są) , faktura z DE na prowizje (1%) od tej faktury z polskim NIP. W trakcie okresu wypowiedzenie.
DKV: faktura co 2 tygodnie . Faktura z niemieckim VAT ID ; ceny w aplikacji , na ładowanie , to netto (ustawienie brutto/netto nie robi nic ; ja myślałem że robi i teraz mam 23% więcej ;-) ) . Zamierzam wypowiedzieć umowę.
Shell : wczoraj podpisałem umowę i czekam na kartę. Ceny z apki Shell Recharge + 1.99 netto opłaty za rozpoczęcie ładowania.
Moya Firma (konto się zakłada w apce lub na stronie ; wszystko self-service; od razu jest karta wirtualna a plastik można domówić) : właśnie założyłem dla testu, ale apka odstrasza trochę ;) Za to można mieć 1 fakturę zbiorczą w miesiącu a za ładowanie płaci się od razu (lub mają opcje karty przedpłaconej). Ceny w apce w miarę zbliżone do tych od danego operatora, ale stan zajętości ładowarek mija się z prawdą.
 

bragyou

Posiadacz elektryka
Odświeżę wątek i się podzielę, własnymi, doświadczeniami, z punktu widzenia JDG:
BP: faktury co 2 tygodnie . Faktura z PL na ładowanie (ceny w apce to netto ; atrakcyjne nie są) , faktura z DE na prowizje (1%) od tej faktury z polskim NIP. W trakcie okresu wypowiedzenie.
DKV: faktura co 2 tygodnie . Faktura z niemieckim VAT ID ; ceny w aplikacji , na ładowanie , to netto (ustawienie brutto/netto nie robi nic ; ja myślałem że robi i teraz mam 23% więcej ;-) ) . Zamierzam wypowiedzieć umowę.
Shell : wczoraj podpisałem umowę i czekam na kartę. Ceny z apki Shell Recharge + 1.99 netto opłaty za rozpoczęcie ładowania.
Moya Firma (konto się zakłada w apce lub na stronie ; wszystko self-service; od razu jest karta wirtualna a plastik można domówić) : właśnie założyłem dla testu, ale apka odstrasza trochę ;) Za to można mieć 1 fakturę zbiorczą w miesiącu a za ładowanie płaci się od razu (lub mają opcje karty przedpłaconej). Ceny w apce w miarę zbliżone do tych od danego operatora, ale stan zajętości ładowarek mija się z prawdą.
Cokolwiek w shell się opłaca? Używam DKV rzadko, bo rzadko, ale niektóre ładowarki są ok, natomiast na shell nie widziałem żeby ktoś chwalił? (Chyba, że używa karty od swojego pracodawcy).
 

wxwx78

Zadomawiam się
Cokolwiek w shell się opłaca? Używam DKV rzadko, bo rzadko, ale niektóre ładowarki są ok, natomiast na shell nie widziałem żeby ktoś chwalił? (Chyba, że używa karty od swojego pracodawcy).
Ceny ładowania to ceny wg apki Shell Recharge. Możesz je zobaczyć tuż po zainstalowaniu, bez konieczności posiadania konta flotowego. Do tejże apki dopinasz kartę flotową i załatwione.
Jest fajna apka Shell Fleet App, ale dla JDG nie pozwala założyć konta (korzystają z Duns & Bradstreet a Ci nie przekazują szczegółowych danych firm z CEIDG) więc umowę trzeba ogarniać przez Handlowca. Potem zarządzanie wszystkim jest przez Shell Fleet Hub (strona).
 
Last edited:

Krk

Posiadacz elektryka
Ja już mam umowę z Shell i przyznany limit na 3000 zł na JDG. Teraz czekam na dostęp do Shell Fleet Hub żeby zamówić kartę. Niestety z Shellem jest taki problem że długo się czeka. Na umowę czekałem miesiąc a teraz już drugi tydzień żeby łaskawie mi przysłali dane do logowania żeby tą kartę zamówić.
 
Top