Bez ściemy... czyli nasze realne zuzycie kWh...

Michal

Moderator
Tylko łosia będzie szkoda jak zabije takiego zapierd..cza :/
 

ciastek

Pionier e-mobilności
TM3LR
150 km/h z pustym koszem na dachu - 31 kWh/100 km.
15 ℃, sucho, bezwietrznie, zimówki.
Ta sama trasa bez kosza na dachu - 24 kWh/100 km.
Założenie kołpaków Aero oszczędza ok. 0,5 kWh/100 km, czyli ok. 2%. Nie warto.

Ta sama trasa, już na letnich gumach.
Z belkami na dachu - 24 kWh/100 km.
Bez belek na dachu - 23 kWh/100 km.
Dobre belki!
 
Last edited:

Cup

Fachowiec
Pierwszy mały wyjazd za mną. Z miasta pod jaśniejącą górą do Wielkopolski i powrót z wykorzystaniem dróg krajowych dało bardzo miłą średnią jak na poznawanie się z Ioniq 5 w wersji RWD z dużą baterią. Średnia z samej jazdy około 70km/h.
IMG_20220509_080342~2.jpg


Na testy szybszymi drogami przyjdzie jeszcze czas.
 
Last edited:

consigliero

Pionier e-mobilności
Wczorajsza wycieczka po sery i całkiem niezłe zużycie energii, przynajmniej ja jestem zadowolony. Były też zwierzęta, jeden wcale się nie przejmował naszym towarzystwem.
 

Attachments

  • 97A5655D-C792-40C4-942E-2FAF2E172B9D.jpeg
    97A5655D-C792-40C4-942E-2FAF2E172B9D.jpeg
    311,7 KB · Liczba wyświetleń: 128
  • 39873F40-E4D6-4C21-860A-53418BA2EF07.jpeg
    39873F40-E4D6-4C21-860A-53418BA2EF07.jpeg
    266,7 KB · Liczba wyświetleń: 114
  • 6D9B7531-C44E-4D98-B5E3-3EAA23264C8D.jpeg
    6D9B7531-C44E-4D98-B5E3-3EAA23264C8D.jpeg
    320,8 KB · Liczba wyświetleń: 104
  • 90CBE8A6-9D2F-4D02-AE79-A784992C8D59.jpeg
    90CBE8A6-9D2F-4D02-AE79-A784992C8D59.jpeg
    311 KB · Liczba wyświetleń: 102
  • 3C6A6FF7-46BB-48C1-86DF-C01589B1F538.jpeg
    3C6A6FF7-46BB-48C1-86DF-C01589B1F538.jpeg
    300,3 KB · Liczba wyświetleń: 83
  • 473271FA-A111-43BF-BC70-FADBD0750BDB.jpeg
    473271FA-A111-43BF-BC70-FADBD0750BDB.jpeg
    499,8 KB · Liczba wyświetleń: 84
  • B4C58755-A456-4835-B7CC-FB54CB6BC210.jpeg
    B4C58755-A456-4835-B7CC-FB54CB6BC210.jpeg
    452,3 KB · Liczba wyświetleń: 88
  • D79FE869-D7EE-45F1-8FC2-CD485369F70F.jpeg
    D79FE869-D7EE-45F1-8FC2-CD485369F70F.jpeg
    315,9 KB · Liczba wyświetleń: 126

krzyss

Pionier e-mobilności
Zazwyczaj marudzę ;) ale tym razem chciałem się pochwalić TM3LR Q12021 baterie Panasonic,
Trasa: Warszawa - Monachium - Warszawa 2 x 1100km
W jedną stronę 13h a spowrotem 11h30minut :) z ładowaniami. Średnie zużycie z całej trasy 19,8kWh/100km... PS Ionity pod Łodzią nie daje więcej niż 140kW..
 
Last edited:

viallos

Pionier e-mobilności
Mój weekend z Q4 35 ... średnio w okolicach 20kWh/100km ale robiłem test na A2 pomiędzy Warszawą a Łodzią.

1. A2 Pruszków - Stryków , prędkość do 120km/h pod wiatr

Q4 A2 Pruszków Stryków do 120.jpg


2. Ładowanie na Ionity MOP Nowostawy .. start i end

Ionity start.jpg




Ionity end.jpg


3. Q4 A2 MOP Nowostawy - Pruszków - prędkość jak dieslem w okolicach 140-150 ...

Q4 A2 MOP Nowostawy do Pruszków 140-150.jpg


Na razie tyle .. jak znajdę czas to może opiszę trochę o samochodzie w wątku o Q4 ...
Wiem tylko że jak bym jeździł tak w trasie jak dieslem na powrocie to przy korzystaniu z tej ładowarki po 3pln/kW wyszłoby mnie sporo drożej niż spalanie 10L ropy ;-) ... no i musiały by być ustawione co 150km bo wychodzi że zasięg tej wersji tego samochodu przy tej prędkości to około 160km ... w zimie pewnie mniej ;-)
 

Cav

Pionier e-mobilności
Jeśli chodzi o zasięg i Twoje potrzeby, to nie jest alternatywa dla Tesli, podobnie jak Volvo.
To zbytnio energożerne jeździdła.
 

Michal

Moderator
Zwrócę tylko uwagę, że to jest dość duże auto z baterią 50kWh :p
Wokół komina ok, ale na trasy tragedia.
 

Najnowsze dyskusje

Top