BP Charge, nie wiem czy wiecie, ale ładuje za 1,05 zł, AKTUALIZACJA przeczytaj dokładnie wszystkie posty. To ściema, skasują na końcu 3 razy tyle.

wxwx78

Zadomawiam się
A jakieś szybkie ładowarki są w ,,normalnych” cenach?
Zaktualizowałem post z cenami (bo nie zauważyłem że BP podaje ceny netto) : https://forum.elektrowoz.pl/threads...-na-koncu-3-razy-tyle.7369/page-4#post-236592

EDYCJA: (aby nie robić kolejnej odpowiedzi) : 29.04 kupiłem płyn do spryskiwaczy i trochę się podładowałem. 2 dni później płyn widzę w systemie online (rabat 10$%) ale samego ładowania już nie widzę nigdzie, póki co), poza apkę BP Fuel & Charge,

Edycja2: 2.05 pojawiło się też ładowanie. To był GW z AC, cenę mam podaną jako 1.99 netto (więc tylko co apka BP Fuel & Charge pokazała). Czekam więc na fakturę.

Edycja3: 4.05 dostałem dwie , pierwsze faktury. Jedna na 14 groszy opłaty za kartę. Ale wystawiona w Niemczech z niemieckim "NIP"em jako reverse charge. Więc trzeba ją zaksięgować. Druga już wystawiona w PL za płyn do spryskiwaczy. Ładowania, póki co, na fakturze nie ma.

Edycja4: (6.05): jako niezafakturowana (jeszcze) pozycja pojawiło się ładowanie z 29.04. Cena wg wskazań aplikacji + druga pozycja jako prowizja 5%. To teraz czekam(y) na fakturę.

Edycja5 (20.05); wystawili 2 x faktura PL (na początku i w połowie maja) i 2 x faktura DE (na prowizje od transakcji).. Raczej będę z nich rezygnował, bo DKV bardziej mi się podoba
 
Last edited:

chris89

Posiadacz elektryka
Zaktualizowałem post z cenami (bo nie zauważyłem że BP podaje ceny netto) : https://forum.elektrowoz.pl/threads...-na-koncu-3-razy-tyle.7369/page-4#post-236592

EDYCJA: (aby nie robić kolejnej odpowiedzi) : 29.04 kupiłem płyn do spryskiwaczy i trochę się podładowałem. 2 dni później płyn widzę w systemie online (rabat 10$%) ale samego ładowania już nie widzę nigdzie, póki co), poza apkę BP Fuel & Charge,

Edycja2: 2.05 pojawiło się też ładowanie. To był GW z AC, cenę mam podaną jako 1.99 netto (więc tylko co apka BP Fuel & Charge pokazała). Czekam więc na fakturę.

Edycja3: 4.05 dostałem dwie , pierwsze faktury. Jedna na 14 groszy opłaty za kartę. Ale wystawiona w Niemczech z niemieckim "NIP"em jako reverse charge. Więc trzeba ją zaksięgować. Druga już wystawiona w PL za płyn do spryskiwaczy. Ładowania, póki co, na fakturze nie ma.

Edycja4: (6.05): jako niezafakturowana (jeszcze) pozycja pojawiło się ładowanie z 29.04. Cena wg wskazań aplikacji + druga pozycja jako prowizja 5%. To teraz czekam(y) na fakturę.

Edycja5 (20.05); wystawili 2 x faktura PL (na początku i w połowie maja) i 2 x faktura DE (na prowizje od transakcji).. Raczej będę z nich rezygnował, bo DKV bardziej mi się podoba

Obczaj Elocity jak masz spółkę to flota na jedno auto jest i faktura raz na miesiąc.
 

wxwx78

Zadomawiam się
Obczaj Elocity jak masz spółkę to flota na jedno auto jest i faktura raz na miesiąc.
tak spoko, kojarzę. Jak ich sieć roamingowa się zwiększy to jasne.
 

chris89

Posiadacz elektryka
Tak, ogólnie to oni mają zachód naszego kraju tylko, za granicę supercharger choć mnie irytuje faktura co sesje więc będę szukał również na wakacje przez BP Charge alternatyw, umowę mam, a faktur za utrzymanie po prostu nie zgłaszam, natomiast na wschód jak będę latał to będę wykupował ionity. Próbuję teraz zminimalizować ilość faktur bo mam po 30 faktur miesięcznie na drobne i dopłacam więcej księgowej jak to warte.
 

wxwx78

Zadomawiam się
Dziś wysłałem wypowiedzenie do BP. Generalnie naliczają tyle co w aplikacji jest pokazane, a tam ceny są wyższe niż rynkowe. Ale nie naliczali X razy więcej niż w apce. Rezygnuję głównie dlatego, że wystawiają 2 faktury w cyklu fakturowania (z NIP i niemieckim VAT ID) i ta ostatnia jest problematyczna, bo jest na małe kwoty i więcej mnie kosztuje obrobienie jej w księgowości (7 zł za każdą FV z importem WNT).

Obecnie mam DKV i czekam na umowę Shell. Jak Shell będzie ok to zostaje a DKV out : DKV wystawia fakturę 1 per z cykl, z niemieckim VAT ID ale ceny ładowanie, w apce, miały być brutto a są netto. Więc na podobnym poziomie cenowym co BP.
 
Top