nabrU
Moderator

BP shuns renewables in return to oil and gas
The energy giant has announced its strategy after rivals also rowed back on green energy plans.

@Ev3 po raz kolejny przykro mi że zburzę Twe przekonania o wspaniałości BEV i Twą narrację:To bierz:
Choć pewnie problemem (pretekstem) będzie te dodatkowe kilka minut ładowania.
No ale za to prędkości mieli dużo wyższe, więc w sumie przy 140 pewnie się spokojnie zepnie w 10 minut....
I tu się zgodzę z @cooler że Daniel G zazwyczaj jeździ wolno i często usprawiedliwia dodatkowe postoje po 5 czy 10min jakimiś bzdurami. Potem mówi że będzie ładował na kolejnych postojach max. 15min. Po czym stał na kolejnym 25min i jeszcze żona sie wtrąca że nie lubi takiej szybkiej jazdy i postoje są za krótkie bo kotek sie nie najadł. Takie pitu pitu żeby nie powiedzieć absurd.@Ev3 po raz kolejny przykro mi że zburzę Twe przekonania o wspaniałości BEV i Twą narrację:
Obejrzałem dokładnie film i te prędkości przelotu były żenujące (89km/h), po prostu mieli parę przebitek z prędkością ok 150km/h, a trzeba pamiętać że zwykłe A4 przy 160km/h na zegarach to prędkość GPS 144km/h, więc czemu by nie było tak samo w GT e-Tron?
Zainteresowałem się i doczekałem moment gdzie przewijał wskaźniki, wyszło z trasy 324km prędkość średnia 89km/h (!), zostało 19% (musimy wierzyć na słowo).
View attachment 25451
Więc pomimo żenująco wolnej jazdy ze średnią średnią 89km/h zasięg 100-0% to 395km. Przy 140 ciągle mniej niż 250-270km 100-0%.
A mi potrzeba minimum 300km przy ciągłej 140km/h w zakresie 10-80% i ładowaniu 10 minut, jak pisał @viallos.
Więc dalej kupa, niestety.
Co ciekawe, miałem swoją Teslą przeloty rzędu 360km z prędkością średnią 105km/h, View attachment 25452
więc dużo większą niż na filmie i zostało jeszcze 2% baterii. Daniel Grzyb jak zwykle niestety naciąga wspaniałość testowanego samochodu, pewnie jakby pokazał jak jest (słabo) to by go nie dostał do testów
Ciągłe 140 GPS (142 - Tesla też oszukuje na zegarach, choć mało) to niestety od 100 do zera tylko 275km w plusowych temperaturach. I to Teslą z niedostępną teraz baterią.
View attachment 25453
Raczej próbujesz zaklinać swoją, na podstawie niesprawdzonych własnych domysłów.@Ev3 po raz kolejny przykro mi że zburzę Twe przekonania o wspaniałości BEV i Twą narrację:
Sprawdziłeś w źródłach czy jednak to auto tak nie ma, czy będziesz się zarzekał na podstawie jednego screena z ekranu i własnych pseudowniosków?Więc pomimo żenująco wolnej jazdy ze średnią 89km/h zasięg 100-0% to 395km. Przy 140 ciągle mniej niż 250-270km 100-0%.
A mi potrzeba minimum 300km przy ciągłej 140km/h w zakresie 10-80% i ładowaniu 10 minut, ja
Żadnych domysłów, suche obliczenia z danych z ekranu plus doświadczenie jak masakrycznie wolno gość jeździ z innych filmów.Raczej próbujesz zaklinać swoją, na podstawie niesprawdzonych własnych domysłów.
W źródłach? WLTP 609km? Moja Tesla ma 640. Naprawdę uważasz że będzie lepszy?Sprawdziłeś w źródłach czy jednak to auto tak nie ma, czy będziesz się zarzekał na podstawie jednego screena z ekranu i własnych pseudowniosków?
HINT: Utrzymywanie 140 spokojnie może dać 90-100 km/h średnio, wystarczy jeden korek po drodze.
Nie znam się na patojutu. Ale w mieście moje auto w zimie nie przejedzie więcej niż 450km. Co uważam za wartość ok. Co nie jest ok to że sprzedając wersje LR jasno czarno na białym nie jest napisane żeby ładować do 80%. Aż dziwię się że nie było lołsuta w jueseju.Żadnych domysłów, suche obliczenia z danych z ekranu plus doświadczenie jak masakrycznie wolno gość jeździ z innych filmów.
W źródłach? WLTP 609km? Moja Tesla ma 640. Naprawdę uważasz że będzie lepszy?
Czy w wysrywach przekupnych pato-youtuberów zachwycających się nad każdym autem które dostaną od koncernu do ręki?
No nie, od takich źródeł trzymam się z daleka. Jak podasz link do filmu gdzie będzie udukomentwna całą trasa gdzie rzeczywiście ktoś przejechał lecąc 140 GPS ponad 300km w mróz w zakresie 10-80 i to nie z góry, to chętnie odszczekam.
Ale wiesz co? Szczerze wątpię że znajdziesz![]()
Robia, od 100% do zera. A mówimy o zakresie 80-10, gdzie ladowanie ma sens. I żeby to trwalo 10 minut, a na podgrzanie baterii przed ladowaniem nie szlo dodatkowe 30% zuzyciaLatał tu przecież ostatnio ten test:
![]()
E-Autos im Winter auf der Autobahn: So weit kommen sie wirklich!
Bei Eiseskälte mit dem Elektroauto über die Autobahn: Wie schnell geht da der Saft aus?www.adac.de
przy wszystkich niedoskonałościach jakiś tam obraz daje.
Mamy marzec 2025 - są już auta robiące 300 km zimą z prędkością autostradową. Wyobraźcie sobie taką rozmowę 5 lat temu i za kolejne 3-4 lata. To już się dzieje.
Dla większości średnia prędkość 90 km jest akceptowalna, dla niektórych jest żenująca i dla nich są helikoptery.
Jak będziesz jezdzil elektrykiem po autostradzie jak w tym teście to będzie to twoje pierwsze .... i zarazem ostatnie 500km 😀.Robia, od 100% do zera. A mówimy o zakresie 80-10, gdzie ladowanie ma sens. I żeby to trwalo 10 minut, a na podgrzanie baterii przed ladowaniem nie szlo dodatkowe 30% zuzycia
Nie.Żadnych domysłów, suche obliczenia z danych z ekranu plus doświadczenie jak masakrycznie wolno gość jeździ z innych filmów.
W źródłach? WLTP 609km?
Nie musi być.Moja Tesla ma 640. Naprawdę uważasz że będzie lepszy?
Jakieś dane o zużyciu chyba jednak są poagregowane.Czy w wysrywach przekupnych pato-youtuberów
To Ty zaprzeczasz, więc to Ty musisz odwalić tą robotę, żeby zrobić to wiarygodnie.No nie, od takich źródeł trzymam się z daleka. Jak podasz link do filmu