BYD oferta w Polsce

kubatar

Pionier e-mobilności
BYD mają tak słabe wltp przy tak ogromnym aku, że aż w oczy razi.

To świadczy o ogromnym niedopracowaniu pojazdów, szybkie wprowadzenie nowych modeli przez chińczyków w takim razie oznacza jedno… są robione bylejak.
A przypadkiem octovalve nie jest objety patentami?
Osobiście nie wykluczyłbym że podchodzą do tego na zasadzie że docelowo ogniwa beda tak tanie ze nie oplaca sie inwestować w rozwiazania poprawiajace efektywność.
Jeszcze niedawno byłem dużym optymistą co do ekspansji chinskich producentów ale chyba EU i US sie temu skutecznie opierają.
 

Fenrise

Pionier e-mobilności
Całkiem zgrabne auto, ciekawy jest wydający się dość krótki rozstaw osi powodujący dość duży przedni i tylny zwis. Platforma z mniejszego modelu?
Cena jednak mocno nie na nasz rynek.
 

krzyss

Pionier e-mobilności

Fenrise

Pionier e-mobilności
Niestety każdy producent jak ognia unika podawania zasięgu na autostradzie zimą, no chyba że BYD wyszedł przeciw trendom ;) Można by im dla jaj zadać takie pytanie, czy te 500 km to zimą :p
 

nabrU

Moderator
Można by im dla jaj zadać takie pytanie, czy te 500 km to zimą :p

Jak estymacje EV Database wystarczą to dane są poniżej:

 

kubatar

Pionier e-mobilności
Akurat BYD jest najsilniejszym graczem wiec moze sobie pozwolic na eypalanie gotowki.
Myślę ze raczej rynek pójdzie w kooperacje europejsko-chinska tak jak miało to miejsce w chinach dla ICE.
Marki europejskie maja mocne brandy wiec jak naucza sie od chinczykow robic lepsze auta to będą miały przewagę.
 

zielony

Fachowiec
Pierwsze dostawy do Europy samochodów BYD będą w marcu kolejne w maju.
W Polsce sprzedaż ruszyła dopiero od listopada 2024r. więc w tym roku będzie pierwszym pełnym rokiem rozruchowym.

 
Top