BYD oferta w Polsce

Ironeska

Fachowiec
No tylko te modele u nas byly drozsze niz tam. Porownywanie cen u nas i w Australii jest jak cen z Chinami. Nijak sie to ma do naszego rynku.
Doba to jeszcze prościej bo widzę że masz problem ze zrozumieniem i teraz zaczynasz wymyślać ze porównuje ceny Australia vs Polska

BYD oglosił obniżki na swoje samochody i na screenie jest porównanie o ile ceny spadły w Australi.
Logicznym wnioskiem jest ze podobne obniżki mogą dotrzeć do nas
 

kubatar

Pionier e-mobilności
Wg mnie presją na obnizki w BYD bedzie:
1) zwiekszony wolumen wysyłanych BYD do Europy (dzisiaj to jeszcze drobnica)
2) rozpoczecie produkcji w EU
3) ryzyko przekroczenia limitu emisji przez producentow europejskich co spowoduje duże rabaty na EV żeby obniżyć średnia emisję
 

Makus

Pionier e-mobilności
Doba to jeszcze prościej bo widzę że masz problem ze zrozumieniem i teraz zaczynasz wymyślać ze porównuje ceny Australia vs Polska

BYD oglosił obniżki na swoje samochody i na screenie jest porównanie o ile ceny spadły w Australi.
Logicznym wnioskiem jest ze podobne obniżki mogą dotrzeć do nas
Mogą. Ale mogą nie dotrzeć. Nie ma korelacji między tymi rynkami. Przykłady można mnożyć, choćby MG które kiedy w UK robiło wielkie promocje w PL podniosło ceny ze względu na cła.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Doba to jeszcze prościej bo widzę że masz problem ze zrozumieniem i teraz zaczynasz wymyślać ze porównuje ceny Australia vs Polska

BYD oglosił obniżki na swoje samochody i na screenie jest porównanie o ile ceny spadły w Australi.
Logicznym wnioskiem jest ze podobne obniżki mogą dotrzeć do nas
Logiczne jest ze to nigdy sie nie potwierdza jesli mowimy o roznych kontynentach.
I to tyczy sie wszystkich marek. Tesla jak robi obnizki w usa czy chinach to nie swiadczy ze taki % urwie u nas.
Zapominasz tez ze Australia chyba nie naklada cel 30% na chinskie samochody.
Stad tez moj przesmiewczy ton na twojego posta. Jednak jesli poczules sie urazony to przepraszam. Poczekamy to zobaczymy Polskie cenniki BYD.
Myslisz ze kiedy moznemy sie spodziewac znacznych obnizek cen w PL ?
 

Fenrise

Pionier e-mobilności
Jednak jesli poczules sie urazony to przepraszam.
Offtop, ale - ło matko, to chyba pierwszy raz od lat gdy czytam taki tekst. Szacunek.

A co do tematu - przedstawicielstwo BYD w PL praktycznie nie istnieje, nawet adres kontaktowy to kierują na Holandię, więc nawet nie za bardzo jest jak się gdzie podpytać. Ogólnie to chyba mają słabe ciśnienie na rozwój u nas póki co.
 

Belkot

Posiadacz elektryka
Offtop, ale - ło matko, to chyba pierwszy raz od lat gdy czytam taki tekst. Szacunek.

A co do tematu - przedstawicielstwo BYD w PL praktycznie nie istnieje, nawet adres kontaktowy to kierują na Holandię, więc nawet nie za bardzo jest jak się gdzie podpytać. Ogólnie to chyba mają słabe ciśnienie na rozwój u nas póki co.
NIe wiem o jakie przedstawicielstwo ci chodzi ale jest kilka salonów BYD w Polsce. Krotoski sie tym zajmuje
 

kubatar

Pionier e-mobilności
NIe wiem o jakie przedstawicielstwo ci chodzi ale jest kilka salonów BYD w Polsce. Krotoski sie tym zajmuje
To dealer a nie przedstawicielstwo. Gdzieś wyczytałem że centrala BYD nie była zachwycona działaniami importera (zewnętrzej firmy) i sie pożegnała z nimi. W planach maja utworzyć własne przedstawicielstwo więc może ta "Holandia" to okres przejsciowy.
Swoja drogą jakies 10 lat temu chyba Tesla też działała w PL przez Holandię więc widać jakie BYD ma zapóźnienie 😄
 

Fenrise

Pionier e-mobilności
Tak, chodzi mi o jakąś "centralę" zajmującą się i koordynującą poczynania marki w kraju.

Co do samego BYD, to np. w Sealu jest dość sporo raportów o popsutej krzywej ładowania poprzez nierównomierne nagrzewanie się baterii, sięgające 20 stopni różnicy pomiędzy sekcjami. Liczono na poprawę tego poprzez aktualizację OTA, ale te na razie idą tak sobie. Ostatnia aktualizacja grudniowa, trochę na wzór Teslowej świątecznej, zmieniła nieco menu, dodała skróty oraz parę aplikacji (w tym np YT, który i tak po prostu otwierał stronę YT a nie był natywnym klientem), ale nie naprawiła ładowania. W komentarzach i pod materiałami wyrażane są obawy, że skoro wyszedł już FL Seala, to wzorem chińskich marek telefonów komórkowych nie będą sobie już zaprzątać głowy "starym" modelem, tylko go oleją i skupią się na promowaniu/poprawianiu aktualnego modelu.

Wobec czego tym bardziej zastanawia trzymanie wysokich cen w Polsce za "stary" model.
 

kubatar

Pionier e-mobilności
Wobec czego tym bardziej zastanawia trzymanie wysokich cen w Polsce za "stary" model.
Śmiem twierdzić że to pojedyncze sztuki i może ktoś napalony łyknie lub ewentualnie rabat za przyjście do salonu. Bądźmy realistami, skoro VW zjeżdża z cenami o 80k za ID.7 to konkurencja nie może nic nie robić
 

Euronymous

Fachowiec
Co prawda za cały rok, a nie za pół, ale jednak nawet słabujący Nissan sprzedał samych schodzących Leafów więcej niż BYD wszystkich swoich modeli. Ciekawe zatem, kiedy taki gracz jak BYD zacznie grać w PL/Europie na poważnie.
 
Top