Consigliero ID.3 1st

consigliero

Posiadacz elektryka
W porównaniu do NRG lub Juice Booster to jednak tańsze rozwiązanie. Obecny zestaw który mam, to EVSE 10A z wtyczką shuko, oraz kabel typ2 typ2 . To nie pozwala ładować z gniazdka trójfazowego. Kupując Zencar lub któryś z wymienionych wyżej, dalej w bagażniku mam dwa kable, a przy tym rozwiązaniu pozbywam się jednego zwoju kabli, bo w bagażniku będzie kabel typ2 typ2 , ta skrzynka oraz przejściówki. Podczas wycieczki do Włoch kabel typ 2 typ 2 był najważniejszym sprzętem, EVSE było dodatkiem ale czasem się przydawał. W centrum gdzie mieszkamy to byłoby idealne rozwiązanie w moim wypadku. Uważam że to coś spełnia definicję mobilności
 

cooler

Pionier e-mobilności
Rzeczywiście fajne rozwiązanie, ogranicza ilość śmiecia wożonego w bagażniku. Tylko ta cena... Mam Zencara 11kW trójfazowego i rzeczywiście jest to kloc, ale ma kilka fajnych funkcji np można przejściówką podłączyć np tylko 1 fazę i umożliwia to ładowanie 16A ze zwykłego gniazdka.
Mam też UNC Tesli gen1 3-fazowe które ładuje tylko 2 fazy (po 16A) z 3, ale na co dzień mi wystarcza...
Tylko sporo wożenia. Takie cudo plus kabel typ2 który i tak wożę to było by sporo mniej w bagażniku.
 
Last edited:

consigliero

Posiadacz elektryka

Attachments

  • Zrzut ekranu 2021-11-29 o 22.22.45.png
    Zrzut ekranu 2021-11-29 o 22.22.45.png
    1,6 MB · Liczba wyświetleń: 11

Cav

Pionier e-mobilności
W porównaniu do NRG lub Juice Booster to jednak tańsze rozwiązanie. Obecny zestaw który mam, to EVSE 10A z wtyczką shuko, oraz kabel typ2 typ2 . To nie pozwala ładować z gniazdka trójfazowego. Kupując Zencar lub któryś z wymienionych wyżej, dalej w bagażniku mam dwa kable, a przy tym rozwiązaniu pozbywam się jednego zwoju kabli, bo w bagażniku będzie kabel typ2 typ2 , ta skrzynka oraz przejściówki.
Aaa, chodzi Ci o to, że wygodniejsze będzie evse zakończone gniazdkiem?
No tak, w podróży to ma sens.
Odpada drugi kabel type2.

Jednak przy ładowaniu w garażu, trzeba by i tak drugi kabel type2 kupić, żeby codziennie z bagażnika nie sięgać, ale to faktycznie nieduży problem i koszt.
 

consigliero

Posiadacz elektryka
U mnie ładowanie codzienne to wallbox na wsi a w Krakowie jak brakuje aby wrócić na wieś. Skoro i tak muszę podjechać pod bramę autem w którym mam kabel i kostkę to nie ma to znaczenia. Powiem nawet więcej, że mogę tego nie wozić i trzymać wszystko na Szewskiej
 

Attachments

  • IMG_6418.jpg
    IMG_6418.jpg
    988,9 KB · Liczba wyświetleń: 24

consigliero

Posiadacz elektryka
Poczytałem trochę opinie oraz testy, jedna rzecz mnie wstrzymuje, wytrzymałość. W testach napisano że nie wytrzymał upadku z jednego metra, a ja umiem czasem wypuścić coś z rąk i lepiej byłoby aby urządzenie po upadku było nadal sprawne. Chyba skończy się jednak na JB 2 w zestawie z końcówką typ 2 aby zastąpiła również kabel typ2 typ2, mają być dostępne w okolicach 10 grudnia
 

consigliero

Posiadacz elektryka
I to właśnie jest ważne aby działał, a ten się wysypał
 

consigliero

Posiadacz elektryka
Proces decyzyjny trwał długo, ale po dzisiejszym dniu, gdy próbowałem się podładować przed jutrzejszą jazdą na wieś. Pod kauflandami zajęte, skorzystałem z AC pod siedzibą Radia Kraków. Spacerkiem to jakieś 10 minut, ale prędkość ładowania mam szybszą u siebie na wsi, w teorii pokazuje 35 km/h i moc jakieś 7 kW a opisana jako 22 kW, co spowodowało że spacer po auto będzie późnym spacerkiem. Klamka zapadła będzie Juice Booster z końcówkami tymi co potrzebne plus typ 2 aby nie wozić dwóch kabli.
 
Top