Consigliero ID.3 1st

consigliero

Posiadacz elektryka
Jednak jazda z rowerami to duże wyzwanie. Do tego dochodzą błędy w oznaczeniach infrastruktury. Ionity w Poznaniu jest na Shell a nie na BP, co oznacza konieczność nawrotki, dodając błędne oznaczenie w nawigacji zjazdu na ładowarkę z głównej trasy mamy kumulację na szczęście prądu starczyło. Przejazd z Rugii z kawałkiem płatnej autostrady wolności, wolność prawie za stówę, oraz ostatni odcinek z Nowostawów najkrótszą bez ładowania na wieś zakończona przybyciem z zapasem 16%. Widać że średnią liczy teraz powyżej 10000 km
 

Attachments

  • IMG_1894.jpeg
    IMG_1894.jpeg
    293,9 KB · Liczba wyświetleń: 13
  • IMG_1893.jpeg
    IMG_1893.jpeg
    236 KB · Liczba wyświetleń: 12
  • IMG_1900.jpeg
    IMG_1900.jpeg
    202,8 KB · Liczba wyświetleń: 13
  • IMG_1903.jpg
    IMG_1903.jpg
    92,6 KB · Liczba wyświetleń: 12
  • IMG_1904.jpg
    IMG_1904.jpg
    181,3 KB · Liczba wyświetleń: 12
  • IMG_1905.jpeg
    IMG_1905.jpeg
    138 KB · Liczba wyświetleń: 14
  • IMG_1906.jpeg
    IMG_1906.jpeg
    136,4 KB · Liczba wyświetleń: 13
  • IMG_1907.jpeg
    IMG_1907.jpeg
    139 KB · Liczba wyświetleń: 13

consigliero

Posiadacz elektryka
Niestety akcja 3.2 na razie zastopowana, auto czeka na procedurę z centrali. Na razie musimy używać Skodę
 

Attachments

  • IMG_0097.jpeg
    IMG_0097.jpeg
    532,8 KB · Liczba wyświetleń: 5

cooler

Pionier e-mobilności
Niestety akcja 3.2 na razie zastopowana, auto czeka na procedurę z centrali. Na razie musimy używać Skodę
Kasa zostanie w rodzinie :) Dopiero bym sie zdziwił jakby mieli zastępcze Tesle ...
BTW: czy ta procedura wgrania jest tak skomplikowana? Muszą wlutowywać przewody RS232 do padów na płycie głównej czy co?
 

consigliero

Posiadacz elektryka
A jak ja to mogę wiedzieć, skoro fachowiec z VW musi czekać na procedurę z centrali. No nie mają naszego płaszcza i co im pan zrobisz. Open też tym razem nie zmienią bo nie maja na stanie, trzeba czekać, ale jest jakaś nadzieja. No ale dzięki temu Faktowi mieliśmy okazje przewieźć się motocyklem kilka kilometrów i nawet go zatankować. Dopiero po zrobieniu 180 km mieliśmy okazję przypomnieć sobie za co lubiliśmy motocykl, te kilka zakrętów na drodze Baligród Cisna pozwoliło na tą przyjemność. Na drugi dzień specjalnie pojechaliśmy na Słowację i tam za każdym zakrętem przypominaliśmy sobie przecież damy radę jeszcze niżej wyjść z tego zakrętu, to było dobry masaż mózgu i równie dobry dla kręgosłupa. Nie wiem jak to jest ale wsiadając na motocykl przestaje mi dokuczać kręgosłup. Żałuję tylko że nie zabrałem maszynki do kawy, wtedy przyjemność byłaby kompletna
 

Attachments

  • IMG_0101.jpeg
    IMG_0101.jpeg
    561,5 KB · Liczba wyświetleń: 13
  • IMG_8835.jpeg
    IMG_8835.jpeg
    418,5 KB · Liczba wyświetleń: 14
  • IMG_8834.jpeg
    IMG_8834.jpeg
    331,5 KB · Liczba wyświetleń: 13
  • IMG_8833.jpeg
    IMG_8833.jpeg
    436,6 KB · Liczba wyświetleń: 11
  • IMG_8832.jpeg
    IMG_8832.jpeg
    278,2 KB · Liczba wyświetleń: 11
  • IMG_8829.jpeg
    IMG_8829.jpeg
    423,6 KB · Liczba wyświetleń: 13
  • IMG_8828.jpeg
    IMG_8828.jpeg
    475,6 KB · Liczba wyświetleń: 16
  • IMG_1992.jpeg
    IMG_1992.jpeg
    358 KB · Liczba wyświetleń: 15
  • IMG_1993.jpeg
    IMG_1993.jpeg
    392,5 KB · Liczba wyświetleń: 13
  • IMG_1994.jpeg
    IMG_1994.jpeg
    381,7 KB · Liczba wyświetleń: 18

consigliero

Posiadacz elektryka
Na Słowację wjechaliśmy przez Radoszyce aby przez Świdnik pojechać na Niżną Polankę a później na Krempną. Granica jest na grzbiecie dlatego mamy wjazd i zjazd z tak zwanymi zatačkami, jak mówią bracia Czesi. Do tego kawałek dużej pętli bieszczadzkiej co wystarczyło na ten raz
 

Attachments

  • IMG_1991.jpeg
    IMG_1991.jpeg
    491 KB · Liczba wyświetleń: 12

nabrU

Pionier e-mobilności
Niestety akcja 3.2 na razie zastopowana, auto czeka na procedurę z centrali. Na razie musimy używać Skodę

A u mnie samochód odebrany po pierwszym serwisie i po aktualizacji do 3.2. plus tych recallach na sprawdzenie baterii HV i ogumienia Goodyear. Oddany w czwartek rano, odebrany w sobotę rano.
Z nowości co widzę w 3.2 (a update miałem z 2.4):
- parametry jazdy plus SOC wreszcie wyświetlane na wyświetlaczu przed kierownicą,
- widać lokalizację samochodu w apce co też bardzo ułatwia sprawę z danymi w Tronity,
- mogę planować trasę w apce i eksportować do samochodu,
- mogę ładować na Ionity przez Plug & Charge (podobno bo nie sprawdzałem)
- jakieś gierki dodali w infotainment
- plus sporo jakichś innych drobiazgów, które pewnie odkryję jak pojeżdżę

Bateria HV twierdzą, że OK (co mi już wcześniej CarScanner podpowiadał). Niestety na wymianę opon muszę trochę poczekać, choć nie uśmiecha mi się czas oczekiwania, który określili na ok. 6 tygodni bo tylne mają ok 3mm i mogą tego nie wytrzymać.

P.S. Ja na moto się też przejechałem, tyle że po odebraniu ID.3 s serwisu zaprowadziłem Hondę na przegląd i wymianę zębatek i łańcucha.
 

cooler

Pionier e-mobilności
bo tylne mają ok 3mm i mogą tego nie wytrzymać.
co do goodyear to możesz mieć rację, jeżeli mają więcej niż 2 lata to mam złe doświadczenia z tą firmą, potrafi zabomblować bez powodu, więc strzeż się bo może to być jednak zły rok ;)
Co innego falkeny i dunlopy - zdzierałem do drutów i trzymały ciągle lepiej niż nowe.
 

nabrU

Pionier e-mobilności
Jak dla mnie to te Goodyeary co je montują fabrycznie (mowa o Goodyear Efficientgrip Performance 215/50 R19 93 T SelfSeal) to najlepsze opony z tych na pierwszy montaż w ID.3 : Bridgestone Turanza Eco znikały w oczach, Conti Ecocontact 6 wytrzymywały ciutkę dłużej, a GY na tylnej osi (RWD) mają jeszcze 3mm po prawie 30 tys. mil.
Mnie chodziło, aby wytrzymały do znacznika TWI przed wymianą na nowe za te niby 6 tygodni.
 
Top