Consigliero ID.3 1st

consigliero

Posiadacz elektryka
Chcieli dobrze a wyszło jak zwykle, a może zrobili jak zwykle i wyszło jeszcze gorzej. Pooglądałem w przypływie frustracji nowsze modele i ID.Buzz bez matriksów, małymi literkami, tak małymi że pracownik salonu odczytał te cyferki dla mnie, może było im wstyd napisać to normalną czcionką, 328000. Obok stał czerwony ID.3 z większą baterią i matriksami, tam cenę mogłem odczytać sam, była na poziomie 250000 i owszem fotele były fajniejsze, pamięć, elektryka, lepsze podparcie ud. Co do samego producenta, to mam wrażenie że gonią w kółko próbując złapać swój własny ogon. Mimo wszystko uważam że to dobre auto ale oprogramowanie to kompletna porażka. Skoda jest zawsze gotowa ale nie wiadomo jak by to wyglądało po 100000 km. Na forach ostatnio to sprawy głównie z oprogramowaniem i konkretnie z tym błędem. Niektórzy mają do wymiany któryś z modułów jeden pisze o terminie na wymianę czerwiec 2024. Innemu trzymali auto w serwisie 3 tygodnie , co w naszym przypadku nigdy się nie zdarzyło, zawsze mam skodzinę na prąd a oni starają się ogarniać te problemy z którymi do nich przychodzę
 

vwir

Pionier e-mobilności
250 to chora cena. Za tyle to już wybór jest ogromny właściwie w każdym segmencie od B do D. Już nie wspominam o Tesli 3 czy Y, ale za tyle to i Mach-E bym wolał, które za tanie raczej nie uchodzi.
 

nabrU

Pionier e-mobilności
ID.3 czy Born (bo to w sumie bliźniaki) to nie są złe samochody (a powiedziałbym nawet, że bardzo dobre). Jednak jak Consi wspomniał, coś jest nie halo z softem bo spora liczba samochodów ma jednak jakieś problemy (mój np. nigdy nie miał żadnych). Po drugie cena nie jest już taka konkurencyjna, szczególnie gdy np. Tesla obniżyła ceny. Choć w UK i VW i Cupra daje spore rabaty na stockowe ID.3 i Born-y i jest na nie kredyt 0%.

1694777630813.png

1694777611762.png

Tak sobie wszedłem na stronkę VW PL i cena ID.Buzz jest podana netto, chyba aby na pierwszy rzut okiem wyglądało taniej ;)

1694777742456.png
 

consigliero

Posiadacz elektryka
Zasadniczo to po analizie błędów, system każe grzebać w akumulatorach, sprawdzać daty produkcji i jakieś inne bzdety. Na tydzień mamy skodę a auto idzie do lakierni a we wtorek dojdzie lampa. Być może znowu na lawecie pojedzie do Rybnika, gdzie specjaliści od HV sprawdzą co sugeruje system. Nawet ostatnio z ciekawości zaglądałem co tam piszczy i nic specjalnego nie zauważyłem
 

Attachments

  • IMG_2488.jpeg
    IMG_2488.jpeg
    182,6 KB · Liczba wyświetleń: 16
Top