Dodam jeszcze KIA EV6 Long Range RWD.
Wszystko przez brak Ionity przez całą drogę. Pierwsze ładowanie na Lotosie i klops: 35 kW, potem Orlen...
PS: okazało że miałem wyłączone GW, co trochę poprawia wynik nowszych elektryków typu EV6. Już nie mam ochoty wszystko od nowa.
Ale zachęcam każdego sprawdzić samodzielnie na wymarzony samochód.
Dla mnie to był jeden z głównych kryterium wyboru. Niezawodność i bezproblemowość obsługi SC dla mnie to duży plus.
Wszystko przez brak Ionity przez całą drogę. Pierwsze ładowanie na Lotosie i klops: 35 kW, potem Orlen...
PS: okazało że miałem wyłączone GW, co trochę poprawia wynik nowszych elektryków typu EV6. Już nie mam ochoty wszystko od nowa.
Ale zachęcam każdego sprawdzić samodzielnie na wymarzony samochód.
Dla mnie to był jeden z głównych kryterium wyboru. Niezawodność i bezproblemowość obsługi SC dla mnie to duży plus.
Last edited: