Już poprawiłem w tekście powyżej. Sprawdzałem teoretycznie w ABRP i dodałem też opcję ładowania na różnych stacjach, nie tylko SuC.Jak Ci wyszło 2 godziny różnicy przy 1000 km?
Chyba się musiałeś pomylić.
Last edited:
Już poprawiłem w tekście powyżej. Sprawdzałem teoretycznie w ABRP i dodałem też opcję ładowania na różnych stacjach, nie tylko SuC.Jak Ci wyszło 2 godziny różnicy przy 1000 km?
Chyba się musiałeś pomylić.
Jeździłeś nią w śniegu?Miałem ochotę na LR, ale ze względu na dofinansowanie, wybrałem SR.
SR sprawdza mi się super. Być może LR byłoby lepsze, ale nie odczuwam braków w napędzie SR.
Jestem mega zadowolony, jak to auto jeździ.
W 3, nie w Y. Sprawdź https://forum.elektrowoz.pl/threads...tesla-model-y-i-tesla-model-3.3075/post-71907LR ma znacznie lepsze audio
Jak wygląda kwestia podjazdów SR na ośnieżone podjazdy? Ja mieszkam na górce i kiedy miałem do testów Niro EV i akurat spadł duży śnieg, to na świeżym śniegu było bardzo słabo. Auto stawało i nie było jak ruszyć. Raz nawet na nieodśnieżonym parkingu się zatrzymało i gdyby mnie przechodzień nie popchnął to bym nie wyjechał Może przyczyną były zimowe opony Nexen, ale trudno mi to zweryfikować.Jeździłem, jak zima zaskoczyła drogowców, ale w takich warunkach jeżdżę bardzo ostrożnie, więc nie będę się mądrzył na temat tego jak SR sobie radzi w takich warunkach.
Zgadza się, dzięki