A jak jeździsz? Masz inne auta? Do jakich tras będzie służył TMY?Co lepiej LR czy RWD
A jak jeździsz? Masz inne auta? Do jakich tras będzie służył TMY?Co lepiej LR czy RWD
Pomimo "bardzo ciekawej" dyskusji, w temacie pojawiło się kilka ciekawych uwag. To, plus dane techniczne i można próbować odpowiedzieć sobie na główne pytanie.I z tej "konstruktywnej" dywagacji nie byłem w stanie wyciągnąć wniosków Co lepiej LR czy RWD
Mylisz się, ładuje się DC do 80% dlatego ze dalej dramatycznie spada krzywa ładowania. Wiec co Tobie da ładowanie do 100% jak to będzie 20-30kW? Jak ładujesz AC to faktycznie LFP cisniesz do 100% czyli masz tyle co LR na 80%Przecież nie piszę że się nie da, bo robię głównie trasy. Piszę tylko że LR się do nich tak samo słabo nadaje i wymaga takich samych wyrzeczeń jak RWD, to nie jest tak że ma 2x większą baterie i dopłacając te 50+ tysi zrobi mu się wygodne auto na trasę. LR to raptem 20-25% więcej baterii, a biorąc pod uwagę że na SC nie można go co chwila ładować do 100% wychodzi to samo co LFP którego można bezkarnie tak na trasie cisnąć.
Ostatnio jak się ładowałem to przy 80% lądował się jeszcze z prędkością 65kW, a przy 91 spadło do 40 kW. Skończyłem się ładować przy 94 % 8 mocy 33 kW. Oczywiście mówię o LFP.Mylisz się, ładuje się DC do 80% dlatego ze dalej dramatycznie spada krzywa ładowania. Wiec co Tobie da ładowanie do 100% jak to będzie 20-30kW? Jak ładujesz AC to faktycznie LFP cisniesz do 100% czyli masz tyle co LR na 80%
Opierałem się na wykresach z netu,Ostatnio jak się ładowałem to przy 80% lądował się jeszcze z prędkością 65kW, a przy 91 spadło do 40 kW. Skończyłem się ładować przy 94 % 8 mocy 33 kW. Oczywiście mówię o LFP.
Też, mam podobny dylemat tyle, że zamówiłem LRI z tej "konstruktywnej" dywagacji nie byłem w stanie wyciągnąć wniosków Co lepiej LR czy RWD