Dla posiadaczyTM3 z bateriami LFP

tomA

Posiadacz elektryka
426km przy 100% - Listopad 2022 - 65 000km przebiegu.
Fakt , powyżej 90% to tak 7kW a nawet mniej leci ... (AC)
No ładnie kręcisz kilometry 🙃 . I sprawdziłem w Tessie i wcześniej obniżenie mocy było przy 97% a teraz już obcina moc ładowania przy 94%. Przy ładowaniu AC to dobre pół godziny różnicy dla mnie.
 

Arczi77

Nowy na Forum
Moją też dopadła "choroba 427 km"
Auto ma około 4 tys km przebiegu. Przy 100% pokazuje 427 km, wcześniej było 437 km.Bateria nie chce się kalibrować. Dziś ładowałem od 8% do 100% w domu z gniazdka 3kw i nic😔.
Czy to już tak zostanie???
Można jakoś wymusić kalibrację???
 

Attachments

  • Screenshot_2023-12-23-16-17-47-426_com.teslamotors.tesla.jpg
    Screenshot_2023-12-23-16-17-47-426_com.teslamotors.tesla.jpg
    294,1 KB · Liczba wyświetleń: 53
Last edited:

Mat

Zadomawiam się
Przy AC rzadko się kalibruje w przeciwieństwie do DC. Po prostu przy większych mocach częściej rozjeżdżają się napiecia na poszczególnych celach i dlatego na koniec ładowania jest kalibrowanie cel. Przy takich małych mocach ładowania jak podałeś cele się nie rozkalibrowały ot i cała filozofia ;)
 

Arczi77

Nowy na Forum
Przy AC rzadko się kalibruje w przeciwieństwie do DC. Po prostu przy większych mocach częściej rozjeżdżają się napiecia na poszczególnych celach i dlatego na koniec ładowania jest kalibrowanie cel. Przy takich małych mocach ładowania jak podałeś cele się nie rozkalibrowały ot i cała filozofia ;)
Przy kalibracji wróci 437km🥴???
 

Mat

Zadomawiam się
Przy kalibracji wróci 437km🥴???
No na wiosnę 437km już nie :) Najszybciej następuje degradacja w pierwszym roku użytkowania właściwie bez szczególnego wpływu przebiegu. Później degradacja zwalnia i ten sam max zasięg się utrzymuje dłużej, co nie zmienia faktu, że z wiekiem zasięg będzie spadał.
 
Top