Dla tych co odbierają TM3 (i nie tylko) - checklista

danielm

Pionier e-mobilności
po wpisaniu tesla quality...... google podpowiada "issues", dalej nie patrzyłem, nie liczyłem ile milionów wyników pokaże. Co do MB to nie musisz mnie przekonywać ze ma swoje problemy, właśnie kończe leasing all terraina, i miałem z nim sporo atrakcji serwisowych, choć same pierdoły, nigdy coś poważnego. No i schodzący klar (po jakimś czasie jak rozumiem) to jednak co innego niż spartaczony lakier przy odbiorze w salonie.
Co do premium, no to jest właśnie takie coś więcej według mnie. OK, Tesla ma wiodący napęd elektryczny, ale praktycznie każdy producent mówi że jego naped jest najlepszy, poprzednio miałem kilka sztuk subaru, oni na każdym kroku podkreślają najlepszy jedyny symetryczny napęd AWD, a nie próbują udawać marki premium.
Dzisiaj jechałem MB, i nagle mnie naszło żeby sprawdzić jak wysoko można podnieść fotel, bo zawsze w autach ustawiam najniżej jak się da. I pod koniec podnoszenia poczyłem że auto samo obniża zagłówek, żeby nie uderzyć nim w dach szklany. I przypomniałem sobie narzekania właścicieli tesli3, że jak przesuniesz fotel pasażera max do przodu i góry, to zgniatasz sobie lusterko w osłonie słonecznej. I masę osób się zgłosiłe, że hej, ja sobie też zgniotłem. W MB się tak nie da, bo ktoś pomyślał, i to jest dla mnie właśnie premium :)
tesla pomyślała o pierdyriardzie takich małych drobnych rzeczy które umilają życie. gratulacje że mimo tego znalazłeś coś o czym nie pomyśleli i dzięki temu jednak nie są premium
 

Khar

Posiadacz elektryka
Dzisiaj jechałem MB, i nagle mnie naszło żeby sprawdzić jak wysoko można podnieść fotel, bo zawsze w autach ustawiam najniżej jak się da. I pod koniec podnoszenia poczyłem że auto samo obniża zagłówek, żeby nie uderzyć nim w dach szklany. I przypomniałem sobie narzekania właścicieli tesli3, że jak przesuniesz fotel pasażera max do przodu i góry, to zgniatasz sobie lusterko w osłonie słonecznej. I masę osób się zgłosiłe, że hej, ja sobie też zgniotłem. W MB się tak nie da, bo ktoś pomyślał, i to jest dla mnie właśnie premium :)
Ja nie twierdzę, że Tesla nie ma wad, a Musk jest bogiem :) Tylko tyle, że dla każdego co innego jest ważne i co innego jest premium.
Co do takich detali, to jest kwestia doświadczenia. Tesli ewidentnie go brakuje, jest jeszcze młodą i małą firmą, taki brak przemyślenia czy wpadki jakościowe są nieodzowne. Na pewno o tym wiedziałeś i na pewno znałeś ryzyka z tym związane. Ale coś jednak musiało te wady przeważyć i przekonało Cię do wydania takiej niemałej kasy? :)
Ja miałem takie same dylematy - ale doszedłem do wniosku: nie będę dłużej czekać, aż wszystko dopracują do końca, bo zawsze znajdzie się coś jeszcze do ulepszenia. To już jest ten moment dla mnie, że akceptuję auto na tym stanie rozwoju razem z wadami i zamierzam wyłączie cieszyć się tym, co dobre.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Ja nie twierdzę, że Tesla nie ma wad, a Musk jest bogiem :) Tylko tyle, że dla każdego co innego jest ważne i co innego jest premium.
Co do takich detali, to jest kwestia doświadczenia. Tesli ewidentnie go brakuje, jest jeszcze młodą i małą firmą, taki brak przemyślenia czy wpadki jakościowe są nieodzowne. Na pewno o tym wiedziałeś i na pewno znałeś ryzyka z tym związane. Ale coś jednak musiało te wady przeważyć i przekonało Cię do wydania takiej niemałej kasy? :)
Ja miałem takie same dylematy - ale doszedłem do wniosku: nie będę dłużej czekać, aż wszystko dopracują do końca, bo zawsze znajdzie się coś jeszcze do ulepszenia. To już jest ten moment dla mnie, że akceptuję auto na tym stanie rozwoju razem z wadami i zamierzam wyłączie cieszyć się tym, co dobre.
A ja tam zadowolony jestem, ze zawias ma zdarty lakier, to kij. Jedyne czego nie rozumiem klepia juz ten model3, od 3 lat... i nie moge doprowadzic do tego zeby tylne swiatla nie parowaly ? nie zeby mi to przeszkadzalo az tak bo w sumie to juz mi odparowaly, ale smieszy mnie to.
Ale tez juz czekac nie chcialem, auto spisuje sie swietnie a w porownaniu do i3 to zasiegi sa naprawde znakomite, jak jezdze to nawet teraz przy ok 5 stopniach mam okolo 18kw zuzycia. A i te matrycowe swiatla naprawde daja rade :)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
kup podkładzik i białą zaprawkę ( to wygląda jak lakier do paznokci) grosze
jak chcesz dopieścić ale tu to niekoniecznie, to jeszcze tzw klar czyli bezbarwny na wierzch
reflektory po myjni zaparują
 
Top