po wpisaniu tesla quality...... google podpowiada "issues", dalej nie patrzyłem, nie liczyłem ile milionów wyników pokaże. Co do MB to nie musisz mnie przekonywać ze ma swoje problemy, właśnie kończe leasing all terraina, i miałem z nim sporo atrakcji serwisowych, choć same pierdoły, nigdy coś poważnego. No i schodzący klar (po jakimś czasie jak rozumiem) to jednak co innego niż spartaczony lakier przy odbiorze w salonie.
Co do premium, no to jest właśnie takie coś więcej według mnie. OK, Tesla ma wiodący napęd elektryczny, ale praktycznie każdy producent mówi że jego naped jest najlepszy, poprzednio miałem kilka sztuk subaru, oni na każdym kroku podkreślają najlepszy jedyny symetryczny napęd AWD, a nie próbują udawać marki premium.
Dzisiaj jechałem MB, i nagle mnie naszło żeby sprawdzić jak wysoko można podnieść fotel, bo zawsze w autach ustawiam najniżej jak się da. I pod koniec podnoszenia poczyłem że auto samo obniża zagłówek, żeby nie uderzyć nim w dach szklany. I przypomniałem sobie narzekania właścicieli tesli3, że jak przesuniesz fotel pasażera max do przodu i góry, to zgniatasz sobie lusterko w osłonie słonecznej. I masę osób się zgłosiłe, że hej, ja sobie też zgniotłem. W MB się tak nie da, bo ktoś pomyślał, i to jest dla mnie właśnie premium