Ja już odebrałem swoją.
BARDZO DZIĘKUJĘ ZA CHECKLISTĘ - skorzystałem i się przydała
Wystawili mi auto przykurzone jakimś pyłem, widać że było myte ale chyba kilka dni wcześniej - nic mi to nie przeszkadzało.
Bardzo miły Pan stał ze mną i pomagał ze sprawdzaniem świateł, etc, potem zaproponowałem, żeby zajął się swoimi sprawami, a ja poleciałem z resztą listy.
Wady, które wystąpiły w moim egzemplarzu - lewa przednia lampa zespolona źle spasowana - wystaje jakieś dwa milimetry przed zderzak, "skóra" na siedzisku tylnej kanapy w jednym miejscu źle uformowana (?) trochę odstaje od gąbki. Gdyby nie checklista pewnie nawet bym tego nie zauważył.
Spisaliśmy protokół i tyle. Pan powiedział, że w ciągu miesiąca powinna zostać wykonana naprawa obu defektów. Obsługa jak zwykle super sympatyczna. Bezproblemowo pozwolili na godzinne oglądanie auta.
W trakcie jazdy, niestety okazało się, że znosi lekko w prawo i żeby jechać prosto, muszę mieć lekko niescentrowaną kierownicę. Zakładam, że geometria do zrobienia. To najsłabszy punkt programu - ma wpływ na bezpieczeństwo jazdy i w nowym aucie nie powinno nigdy wystąpić.
Opisałem w apce i zgłosiłem potrzebę serwisu. Zaproponowany termin to 12 marca. I ten sposób zgłaszania oraz zaproponowany termin bardzo mi się podobają.
Podsumowując - czytanie różnych komentarzy i for spowodowało, że spodziewałem się dramatu, a tego nie ma. To co znalazłem przy odbiorze, to w moim mniemaniu duperele. Oczywiście szkoda, że w nowym aucie klient musi robić inspekcję i - co gorsza - coś znajduje. Najgorsza chyba ta geometria, ale szybki termin wizyty w serwisie powoduje, że nie ma dramatu. Fakt, że mam łatwiej bo jestem z Warszawy i nie muszę na dzień dobry podróżować przez pół Polski w tę i nazad.
Obsługa w salonie - bardzo pomocna, cierpliwa i sympatyczna. Bardzo ich lubię.