kaczkowski1@gmai
Nowy na Forum
Byłem w tygodniu w nissan i citroen i nie ma na ten moment wybranych firm leasingowych do obsługi programu ani nie mają wytycznych ani nawet nie są przeszkoleni z przyjmowania takich wniosków.Długo masz zamiar jeszcze się mądrzyć nie mając racji?
Po raz kolejny powtarzam - albo czytasz ze zrozumieniem, albo chociaż nie odpowiadaj w ten sposób tym, którzy rozumieją, co czytają.
Dla niekumatych, albo leniwych którzy koniecznie NIE CHCĄ przeczytać wątku, powtarzam konkluzje z wątku:
- droga leasingu jest już otwarta, żeby ją rozpocząć wystarczy podpisanie umów między leasingodawcami, a BOŚ (wybranym w naborze jako bank finansujący) i rozpoczęcie sprzedaży.
Niektórzy leasingodawcy już przyjmują zamówienia na samochody z dotacją.
Np. arval - sam jestem w trakcie procedowania takiego wynajmu, a wręcz niektóre modele się już skończyły i już ich zamówić nie można.
- droga bezpośredniego zakupu na firmę jest zamknięta i nie wiadomo kiedy się to zmieni, do tego trzeba ogłosić nabór i podać jego warunki.
Zapewne nie zrobią tego zanim nie skończą obrabiać wniosków osób fizycznych, a na dziś mają z tym ogromne problemy, nie wypłacili jeszcze nic nikomu od kilku miesięcy.
Dopuszczalne progi cenowe też są znane, ale tylko dla leasingu (bo nabór był ogłoszony), natomiast można domniemywać, że w przypadku zakupu bezpośredniego będą takie same, ale pewności nie ma.
Droga zakupu na JDG - z informacji nieprecyzyjnie opisanych wynika że nie tylko leasing wchodzi w grę. Kilka fragmentów Q&A:
"Aby uzyskać dofinansowanie wystarczy spełnić kryteria określone w programie priorytetowym i regulaminie naboru, m.in.:
- kupić lub wziąć w leasing nowy pojazd elektryczny, którego cena nie może przekroczyć ceny maksymalnej określonej w programie [LINK do tabeli],