Dostępne TM3LR z rabatem 9000 zł

Zarek1988

Posiadacz elektryka
ja się zastanawiam, czy te wersje z dostępnych różnią się tylko WLTP (czyli baterią, jeśli dobrze rozumiem). czy mają podgrzewaną kierownicę i pompę ciepła. Ale to pewnie wyjdzie jak już dopłyną i po odbiorach...
 

pigs

Zadomawiam się
Ceny są chyba nadal z kapelusza. Różnica miedzy wersją z kołami 18", a 19" wynosi 2500 zł, gdzie normalnie w konfiguratorze koła 19" Sport wymagają dopłaty 8000 zł.
Podstawowy model (biały i czarne wnętrze) był za 236 tyś, z kołami jest za 244 tyś, czyli 8 tyś. Taka sama różnica jak w konfiguratorze.
 

Zarek1988

Posiadacz elektryka
Pozwolę się z Tobą nie zgodzić. Był za 236900 owszem, ale teraz jest za 241.900 a z kołami za 249.900zł. Różnica taka sama ale cena poszła do góry. Co najciekawsze nawet niebieska jest za 241.900 czyli tyle co biała. Mają tam burdel i tyle. Powinni to zrobić na zasadzie:
Biała podstawowa - 241900zl - 50szt dostepnych
Biała koła 19 - 249.900 - 15 szt
Itp…
 

Attachments

  • 4EDF16DC-087C-41C3-BE40-92CD4BB76182.jpeg
    4EDF16DC-087C-41C3-BE40-92CD4BB76182.jpeg
    1,9 MB · Liczba wyświetleń: 64
  • image.jpg
    image.jpg
    3,7 MB · Liczba wyświetleń: 58

Bartosz

Pionier e-mobilności
Pozwolę się z Tobą nie zgodzić. Był za 236900 owszem, ale teraz jest za 241.900 a z kołami za 249.900zł. Różnica taka sama ale cena poszła do góry. Co najciekawsze nawet niebieska jest za 241.900 czyli tyle co biała. Mają tam burdel i tyle. Powinni to zrobić na zasadzie:
Biała podstawowa - 241900zl - 50szt dostepnych
Biała koła 19 - 249.900 - 15 szt
Itp…
Gdy sprawdzałem, różnica w cenie wynosiła 2500 zł
 

macher

Zadomawiam się
Nie zwroc
Pozwolę się z Tobą nie zgodzić. Był za 236900 owszem, ale teraz jest za 241.900 a z kołami za 249.900zł. Różnica taka sama ale cena poszła do góry. Co najciekawsze nawet niebieska jest za 241.900 czyli tyle co biała. Mają tam burdel i tyle. Powinni to zrobić na zasadzie:
Biała podstawowa - 241900zl - 50szt dostepnych
Biała koła 19 - 249.900 - 15 szt
Itp…
Nie zwróciłeś uwagi na wnętrze. Te najtańsze miały czarne. Ceny nie zmienili tylko tamte się sprzedały. Wiem bo zamówiłem jedna z ostatnich. Odbiór na Sierpień 😍 Przy okazji witam i pozdrawiam wszystkich użytkowników TM3.
 

Zarek1988

Posiadacz elektryka
jej, faktycznie. Przepraszam, nie zauważyłem wnętrza. Gratulację. Przy dobrych wiatrach też dołączę do szczęśliwych posiadaczy TM3LR
 

kARPIU

Fachowiec
jej, faktycznie. Przepraszam, nie zauważyłem wnętrza. Gratulację. Przy dobrych wiatrach też dołączę do szczęśliwych posiadaczy TM3LR
lepszego auta nie znajdziesz :ROFLMAO:
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
Dlaczego :/
Poczytaj trochę o ogniwach z chemią NMC 811, bo takie są w baterii LG montowanej do TM3. Tesla jako jedyny producent ma bezpośredni wgląd do danych ładowania baterii i cały czas pracują nad krzywą ładowania E5D. Stąd te różnice w ładowaniu na SuC.
Kilka cytatów i wykres degradacji trzech typów baterii:

”The planned increases in NMC 811 energy density brings it to levels higher than the current Tesla/Panasonic NCA batteries used in the Model S and X. But NMC performance does not need to go that far to have an impact. The NMC cycle life shown is greater than NCA and potentially also lower cost.”

„It is possible Tesla is already using NMC 811 for high-cycle-life products such as the Powerpack and Tesla Semi. 300 Wh/kg slated for NMC 811 cells compares well with 265 Wh/kg available from NCA. The Powerpack operates at full discharge for over 10 years of daily cycling, equivalent to a cycle life of over 3,650 cycles with over 70% capacity retention.”
 

Attachments

  • 7B0B0CEC-A5DB-407D-8C5D-E3B19B951AF0.jpeg
    7B0B0CEC-A5DB-407D-8C5D-E3B19B951AF0.jpeg
    105,6 KB · Liczba wyświetleń: 79
Top