Dostępne TM3LR z rabatem 9000 zł

newbe

Posiadacz elektryka
O to to! Też mnie to ciekawi. I degradację baterii. Trzeba mieć jakąś zewnętrzną appkę?
Tego jeszcze nie mam, ale potrzeba dokupienia przejściówki z sieci Tesli na standardowe gniazdko OBD2.
26 pin connector do nabycia od chińczyków.
Potem wtyczka Bluetooth OBD2. Różne rodzaje, droższe polecane - OBD Link.
No i program na Android ScanMyTesla (płatny) lub iOS (dopiszę nazwę, są płatne funkcje).
No i generalnie to tylko bajer i na codzień niepotrzebne :)
 

v460

Fachowiec
Tego jeszcze nie mam, ale potrzeba dokupienia przejściówki z sieci Tesli na standardowe gniazdko OBD2.
26 pin connector do nabycia od chińczyków.
Potem wtyczka Bluetooth OBD2. Różne rodzaje, droższe polecane - OBD Link.
No i program na Android ScanMyTesla (płatny) lub iOS (dopiszę nazwę, są płatne funkcje).
No i generalnie to tylko bajer i na codzień niepotrzebne :)
Dzięki. To pewnie zacznę się rozglądać za rok z okładem, żeby zobaczyć degradację. Interface OBD2 mam z innych aut. Głupio, że Tesla nie dała złącza w tym standardzie.
 

newbe

Posiadacz elektryka
Dzięki. To pewnie zacznę się rozglądać za rok z okładem, żeby zobaczyć degradację. Interface OBD2 mam z innych aut. Głupio, że Tesla nie dała złącza w tym standardzie.
Nie jest zobowiązana prawnie bo samochód nie emituje spalin. W trójce zdecydowali nie dawać: "best part is no part"...
 

macher

Zadomawiam się
Info z Teslamotorsclub:

„All made in china Model 3 that are soon arriving on the European coast have the new Drive Unit Cat 2.”

Ktoś wie lub słyszał czym się różni nowy napęd ?
 

newbe

Posiadacz elektryka
Info z Teslamotorsclub:

„All made in china Model 3 that are soon arriving on the European coast have the new Drive Unit Cat 2.”

Ktoś wie lub słyszał czym się różni nowy napęd ?
Możliwe że tylny silnik taki sam jak w SR+ MIC, czyli mocniejszy i identyczny w Performance oraz Long Range?
Bjorn mierzył że więcej ma kW mocy przez ScanMyTesla...
Ale jest trochę głośniejszy...
 

Szatan

Posiadacz elektryka
Tesla SR+ i LR ma zupełnie inny silnik niż Performance bo te pierwsze dwa maja silniki reluktancyjny co powoduje, że silniki mają wiekszą sprawność ale kosztem momentu który musi być ograniczony bo inaczej silnik był falował.
Performance ma silnik indukcyjny które nie ma tego problemu ale kosztem sprawności

 

v460

Fachowiec
Tesla SR+ i LR ma zupełnie inny silnik niż Performance bo te pierwsze dwa maja silniki reluktancyjny co powoduje, że silniki mają wiekszą sprawność ale kosztem momentu który musi być ograniczony bo inaczej silnik był falował.
Performance ma silnik indukcyjny które nie ma tego problemu ale kosztem sprawności

Wydaje mi się, że w LR mam dwa różne silniki.
 
Top