ëC4 - pierwsze zimowe jazdy i zasięgi

solik

Pionier e-mobilności
i3 94ah bez rexa, w sumie nie wiem jaka ma baterie bo to przejsciowo do czasu odbioru TM3

napewno bym sie na to auto nie zdecydowal, juz lepiej mi sie jezdzilo Mini SE
 

p0li

Pionier e-mobilności
napewno bym sie na to auto nie zdecydowal, juz lepiej mi sie jezdzilo Mini SE

cenna opinia :)
myślałem o i3 jako drugie autko do latania koło komina
z cenami też racja
 

solik

Pionier e-mobilności
w porownaniu do eC4 w wersji Shine:
- fotele nie sa wygodniejsze
- zawieszenie sie tak nie buja jak w ec4
- szumi z nadkoli, kola to porazka, duze, waskie, auto czuc ze myszkuje po drodze zwlaszcza w takiej aurze jak teraz (zimno, wilgotno)
- dostep do tylnych foteli to jakas porazka ergonomiczna
- eC4 jest cichsze
- poczucie siedzenia w akwarium ale z kolei slupki A sa grube i czasem nie widac pieszych

oczywiscie dynamiczniejsze niz Citoren ale nie czuje bluesa, w Mini SE to sie czlowiek cieszyl jak kretyn ze moze wciskac gaz..
 

JareG

Pionier e-mobilności
Ja planowałem w ramach zaznajamiania się z elektrykami kupić właśnie i3 92Ah.. podoba mi się po prostu. Ale sprawdziłem sobie cene tych śmiesznych opon - i siadłem na dupę: ponad 2k zeta za jedną, i żeby jeszcze to była opona na ileś tam sezonów.. ale to są opony ekologiczne, na starcie mają 6mm bieżnika 🤣
Auto podoba mi się nadal, ale ekonomia wygrała - jak się okazało, że są już elektryki takie jak e-Soul, to sorry - 100k zł za fajne używane i3 (a te fajniejsze, 120Ah to >120k zł) to jednak przesada..

Pozdrawiam
 

solik

Pionier e-mobilności
eSoul zdecydowanie ciekawszy, sprawia wrazenie rasowego suva siedzac w nim, i3 to maly samochodzik w duzej budzie ale czuc ze na bazie czegos malego.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Ja planowałem w ramach zaznajamiania się z elektrykami kupić właśnie i3 92Ah.. podoba mi się po prostu. Ale sprawdziłem sobie cene tych śmiesznych opon - i siadłem na dupę: ponad 2k zeta za jedną, i żeby jeszcze to była opona na ileś tam sezonów.. ale to są opony ekologiczne, na starcie mają 6mm bieżnika 🤣
Auto podoba mi się nadal, ale ekonomia wygrała - jak się okazało, że są już elektryki takie jak e-Soul, to sorry - 100k zł za fajne używane i3 (a te fajniejsze, 120Ah to >120k zł) to jednak przesada..

Pozdrawiam
Jakie 2k za opone ? Kupowalem dwie za 1100.-
Hankooki maja 8mm i sa tansze.
 

JareG

Pionier e-mobilności
Jakie 2k za opone ? Kupowalem dwie za 1100.-
Hankooki maja 8mm i sa tansze.
Wrzuciłem wymiar na allegro czy oponeo i pokazało mi dwa rodzaje opon do i3 w cenie ponad 2k zł za 1 szt. :)

Pozdrawiam
 

p0li

Pionier e-mobilności
widzialem jakis czas temu w ogloszeniach i3 z kolami od i8 - zuzycie pewnie sporo wzroslo ale za to problemu z dostepnoscia juz nie ma :)
 

vwir

Pionier e-mobilności
Wrzuciłem wymiar na allegro czy oponeo i pokazało mi dwa rodzaje opon do i3 w cenie ponad 2k zł za 1 szt. :)

Pozdrawiam
Może mówicie o dwóch róznych rozmiarach. Z tego co się orientuję to w i3 (w zależności od wersji) były felgi 19 cali i 20 cali.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Może mówicie o dwóch róznych rozmiarach. Z tego co się orientuję to w i3 (w zależności od wersji) były felgi 19 cali i 20 cali.
Nie wazne czy 19 czy 20” ceny sa od 450 do 1100zl za sztuke.
 
Top