Efektywność ładowania - jest szansa osiągnąć ponad 85 % ?

STMS

Pionier e-mobilności
19,41kW
Wygląda na to, że Tessi określa tą energię na podstawie integracji iloczynu rate*voltage z API
a prąd ładowania mały ? 3 fazy ?

ciekawy ten rozjazd - mi ORLEN zgodziło się z dokładnością 0,28 % - u Ciebie rozjazd jest w okolicy 2 %, dużo
 

J123

Zadomawiam się
a prąd ładowania mały ? 3 fazy ?

ciekawy ten rozjazd - mi ORLEN zgodziło się z dokładnością 0,28 % - u Ciebie rozjazd jest w okolicy 2 %, dużo
Jest na wykresach. Rozkład prądu w sesji jak na histogramie, ładowanie 1P - 1 faza.
 

STMS

Pionier e-mobilności
To jest prąd 6-16A. Skalowany do PV
skakanie co kilka minut - nie sądzę aby PV tak często zmieniało generowaną energię - tu coś jest nie tak :)

wg wykresu masz nawet 21 kWh - na jednej fazie wychodzi ok 90 A ???

tyle to chyba TESLA nie przyjmie ... "chyba"
 

J123

Zadomawiam się
skakanie co kilka minut - nie sądzę aby PV tak często zmieniało generowaną energię - tu coś jest nie tak :)

wg wykresu masz nawet 21 kWh - na jednej fazie wychodzi ok 90 A ???

tyle to chyba TESLA nie przyjmie ... "chyba"
Źle czytasz histogram. Auto może przyjąć od 6-16A (tesla od 5A). - to oś X.
Oś y to ilość próbek czyli czas (próbki co 30sek) a wiec z histogramu wynika że auto ładowało się w lwiej części 16 A i trochę na 6A zanim wzeszło słońce. Średnio w sesji prawie 13A. Ładowanie schodziło na krótkie okresy do wartości pomiędzy 6 a 16 bo w budynku były chwilowo używane różne odbiorniki.
Pierwszy wykres to energie i straty tam nie ma mocy czy padu - patrz legenda
 

STMS

Pionier e-mobilności
tak czy inaczej z powodów tych skoków masz stratę efektywności - przy stałym dużym prądzie nie będzie takiej

pojedź na ładowarkę AC i sprawdź na 11kW - będziesz miał pewno to samo co ja
 

J123

Zadomawiam się
tak czy inaczej z powodów tych skoków masz stratę efektywności - przy stałym dużym prądzie nie będzie takiej

pojedź na ładowarkę AC i sprawdź na 11kW - będziesz miał pewno to samo co ja
Ehh, masz problem z prawidłowym odczytem informacji. Ten najbardziej poszarpany wykres to tylko krocząca kalkulacja straty %. Wynika z czasu integracji energii w Tesli.
 

Michal

Moderator
Czy ja dobrze rozumiem, że ładowałeś z jednej fazy? Jeśli tak to jest podejrzenie, że taki sposób ma duże straty (@vwir o tym pisał). U mnie przy ładowaniu z trzech faz straty wydają się być około 5%.
 

J123

Zadomawiam się
Czy ja dobrze rozumiem, że ładowałeś z jednej fazy? Jeśli tak to jest podejrzenie, że taki sposób ma duże straty (@vwir o tym pisał). U mnie przy ładowaniu z trzech faz straty wydają się być około 5%.
Tak 1faza. Coz poradzę liczby nie kłamią. Strata % bedzie zależna od odniesienia.
 
Top