Ford Explorer

nabrU

Moderator
Pojedziesz raz za granicę i podładujesz się na słupku 1F i się dowiesz. :p
 

robik130

Wkrótce Ford Explorer 77 KWh RWD
Coś mi tu nie pasuje i nie sądzę, żeby przy ładowarce 11KW można będzie przekroczyć 11KW/3=3,67KW na jednej fazie. Przecież wtyk od takiej ładowarki ma ograniczenie do 16A na pin, przewód zwykle 5x2,5mm2. Spotkałem się z co najmniej dwoma instrukcjami do ładowarek 11KW i wyraźnie było wyliczone dla przejściówki 1F - maksymalna moc to 1/3 mocy trzyfazowej i prąd maksymalny 16A.
Czekam na samochód, więc sprawdzę z końcem maja. Kupiłem mobilną Ampere Point 11KW.
Zgadzam się, że dla ładowarki 22KW te wartości przy jednej fazie ulegną podwojeniu.
 
Last edited:

nabrU

Moderator
Coś mi tu nie pasuje i nie sądzę, żeby przy ładowarce 11KW można będzie przekroczyć 11KW/3=3,67KW na jednej fazie. Przecież wtyk od takiej ładowarki ma ograniczenie do 16A na pin, przewód zwykle 5x2,5mm2. Spotkałem się z co najmniej dwoma instrukcjami do ładowarek 11KW i wyraźnie było wyliczone dla przejściówki 1F - maksymalna moc to 1/3 mocy trzyfazowej i prąd maksymalny 16A.
Czekam na samochód, więc sprawdzę z końcem maja. Kupiłem mobilną Ampere Point 11KW.
Zgadzam się, że dla ładowarki 22KW te wartości przy jednej fazie ulegną podwojeniu.

Przecież wszystkie możliwości ładowania AC Explorera podałem kilka postów wcześniej, przy czym 7,4kW jest uzależnione od posiadania kabla 32A (oraz oczywiście takowego słupka / EVSE)
 

BartekEM

Nowy na Forum
Auta dalej są dostępne. Zamówiłem 15.04 odbiór 30.05 kolor arctic blue. Biały i grafitowy byłby szybciej ale wyższa rata.

Podpowiedzcie mi jedną rzecz: mam gniazdo 3-fazowe w garażu do którego nie wjeżdżam autem. Miejsce postojowe jest około 9m dalej. Co kupić żeby przedłużyć ten kabel fabryczny i się wpinać do trzech faz.

A drugi temat: nie braliście dodatkowo GAP ? Bo jak się tfu tfu trafi całka z naszej winy to sobie arval weźmie różnicę z naszej wpłaty własnej i będzie zadowolony. A my będziemy w plecy część dotacji plus odsetki, które trzeba zwrócić bo takie są zasady w przypadku przerwa okresu trwałości w programie.
 

cewicz

Zadomawiam się
Auta dalej są dostępne. Zamówiłem 15.04 odbiór 30.05 kolor arctic blue. Biały i grafitowy byłby szybciej ale wyższa rata.

Podpowiedzcie mi jedną rzecz: mam gniazdo 3-fazowe w garażu do którego nie wjeżdżam autem. Miejsce postojowe jest około 9m dalej. Co kupić żeby przedłużyć ten kabel fabryczny i się wpinać do trzech faz.

A drugi temat: nie braliście dodatkowo GAP ? Bo jak się tfu tfu trafi całka z naszej winy to sobie arval weźmie różnicę z naszej wpłaty własnej i będzie zadowolony. A my będziemy w plecy część dotacji plus odsetki, które trzeba zwrócić bo takie są zasady w przypadku przerwa okresu trwałości w programie.
Ja podpisałem umowę z Arval 10.04, ale odbiór mam na 20.06. Też artic blue
 

robik130

Wkrótce Ford Explorer 77 KWh RWD
Jeżeli chodzi o program wsparcia Naszeauto to problemem staje się polisa AC.
Odpisali mi dziś (Avral), że dostanę ją po 2 miesiącach od odebrania auta, co mocno opóźni złożenie wniosku (mam już gotowy, brakuje mi właśnie polisy i twardego DR do skanu).
Czy masz postępy w sprawie uzyskania polisy z pieczątką?
 

boa

Posiadacz elektryka
Podpowiedzcie mi jedną rzecz: mam gniazdo 3-fazowe w garażu do którego nie wjeżdżam autem. Miejsce postojowe jest około 9m dalej. Co kupić żeby przedłużyć ten kabel fabryczny i się wpinać do trzech faz.
Może wystarczy przedłużacz 3-fazowy z marketu? Powinny być gotowce na 10m, a do niego wpinasz zasilacz zwany potocznie ładowarką mobilną ;-)
 
Top