Ford Mustang Mach E poległ na teście łosia!!!

cooler

Pionier e-mobilności
Zajebiste to jest. Gość wybrał auto z ch**owym zawieszeniem i teraz biega po forum szukając usprawiedliwienia. Wymyśla niestworzone rzeczy że co 2 dni na autostradzie robi slalom pomiędzy oponami i w ogóle to w życiu z autostrady nie zjechał. No i dobra, kij Ci w oko. Ale po ch… biegasz po forum mustanga próbując nas przekonać jak to źle wybraliśmy? To nie poprawi zawieszenia w Tesli. Przykro mi. Masz to co masz i lepiej nie będzie. Aktualizacją nikt tego nie poprawi. Potem się dziwisz jeden z drugim, że ktoś odpowiada na forum tesli. Nie dziw się. Wyobraź sobie, że nadal wszyscy jakoś żyjemy w tych naszych mustangach. Nikt nie zginął, nie widziałem też stada wpisów że ktoś wylądował na barierkach. Może te Twoje wpisy są g..wno warte? Sam się zastanów.
Pełno jest jadowitych komentarzy na forum Tesli, zdziwienie że i Was dopadło? W dodatku mój komentarz jest oparty na faktach że to Mach-E ma beznadziejne zawieszenie które nie przystoi nowoczesnym samochodom, w dodatku aspirującym do sportowych (Tesla M3 i MY do takich nie aspiruje).
- Oblany test łosia, z beznadziejnie niską prędkością wejścia
- Słabe hamulce (25 miejsce na liście Bjorna, Tesla #1)
Ale Wy go jeszcze bronicie, podpierając się marketingowym BS że to dobrze bo DNA mustanga?
Piszesz że Tesla ma złe zawieszenie, skąd tak dobre wyniki nie tylko w niskim M3, ale również w dużo większym SUV-ie MY?
Mnie niepokoi że daliście się nabrać na czysty marketing i wspieracie auto które oprócz marketingu i mody nic nie znaczy. I dlatego że to mustang to opisuję me odczucia tutaj, przecież nie będę pisał na forum Kii.

W dodatku wygląda na to że to jednak Tesla ma rację, patrz poddańczy gest przejścia Forda i GM na standard ładowania Tesli. A nie Tesla przechodzi na standard Forda czy GM . Odpowiadając w Twoim tonie: zaiste ch**owa firma ta Tesla:)
 
Last edited:

krzyss

Pionier e-mobilności
Pełno jest jadowitych komentarzy na forum Tesli, zdziwienie że i Was dopadło? W dodatku mój komentarz jest oparty na faktach że to Mach-E ma beznadziejne zawieszenie które nie przystoi nowoczesnym samochodom, w dodatku aspirującym do sportowych (Tesla M3 i MY do takich nie aspiruje).
- Oblany test łosia, z beznadziejnie niską prędkością wejścia
- Słabe hamulce (25 miejsce na liście Bjorna, Tesla #1)
Ale Wy go jeszcze bronicie, podpierając się marketingowym BS że to dobrze bo DNA mustanga?
Piszesz że Tesla ma złe zawieszenie, skąd tak dobre wyniki nie tylko w niskim M3, ale również w dużo większym SUV-ie MY?
Mnie niepokoi że daliście się nabrać na czysty marketing i wspieracie auto które oprócz marketingu i mody nic nie znaczy. I dlatego że to mustang to opisuję me odczucia tutaj, przecież nie będę pisał na forum Kii.

W dodatku wygląda na to że to jednak Tesla ma rację, patrz poddańczy gest przejścia Forda i GM na standard ładowania Tesli. A nie Tesla przechodzi na standard Forda czy GM . Odpowiadając w Twoim tonie: zaiste ch**owa firma ta Tesla:)
Ej, juz tyle postow… nie kupilismy mustanga, to nie nasz problem :)
Mustang za to jest 10x ladniejszy.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Taki to Mustang jak z naszych Tesli premium 🤣 Ale gównoburza zaiste piękna się zrobiła.
Mam alergię na bullshit. Jak kolega wyjechał z DNA mustanga i że to niby takie dobre jest że auto jest niesterowalne, to nie wytrzymałem.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Ej, juz tyle postow… nie kupilismy mustanga, to nie nasz problem :)
Mustang za to jest 10x ladniejszy.
Kupiłbyś gdybyś miał wydać teraz kasę i wybierać: Mach-E czy Tesla model 3 lub model Y? Tylko dlatego że jest wg Ciebie 10x ładniejszy? I ma te, jak no tam szło, DNA mustanga, czyli nie skręca i nie hamuje?
 

PiotrS

Posiadacz elektryka
zdecydowanie. a juz na pewno nie tesle, bo najzwyczajniej w swiecie mi sie nie podoba. :)
mi też się nie podoba, ale to najlepsze auto jakie miałem
naprawdę wygląd jest dla Ciebie najważniejszym kryterium?
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Mi się moja żona nie podoba ale to najlepsza dupa jaką miałem w życiu. Nawet nieźle gotuje też...
Jest tego wytłumaczenie : albo nigdy nie miałem super d... y?
Albo wygląd to nie wszystko?
Albo się po prostu nie znam na dupach?

Tak jest z samochodami gdy ma się ich kilka kilkanaście itd w życiu.

Jak miałeś mało aut i mało dup, to musisz być bardziej uważny aby się nie mylić .
Szczególnie jak planujesz nie zmieniać. W innym przypadku liczy się szczęście
U mnie i żona i Tesla to wynik szczęścia, nie analiz i badań rynku.
I tyle w temacie, mnie Pan Bozia lubi choć dał mi rozum by w niego nie wierzyć.
 

nabrU

Moderator
To chyba jest jakaś polska przywara to czepianie się, udowadnianie racji, że moje jest mojsze itp.
Z oczywistych względów czytam też angielskie fora EV, gdzie jest większe zróżnicowanie typów samochodów niż tutaj i nie ma tam takiej napierdalanki (pardon my French ;)). Jest raczej podejście: kupiłeś Zoe, Leafa, MG4, Teslę czy ID? Super, witamy po lepszej stronie mocy! Niech się dobrze jeździ 👍itp. Nikt nikomu nie usiłuje udowodnić, że jak kupił Borna za 40k GBP to przeciez mógł kupić Tesle M3. Po prostu szanuje się czyjeś OSOBISTE i być może SUBIEKTYWNE wybory, bo jak @Bronek wyżej napisał, nic w życiu nie jest idealne i każdy ma prawo do wydawania własnej kasy jak i na co chce.

Tym to akcentem sugeruję zakończyć temat wyższości MME nad Teslą czy Tesli nad MME bo jak widać prowadzi to do nikąd
 

mALEK

Pionier e-mobilności
mi też się nie podoba, ale to najlepsze auto jakie miałem
naprawdę wygląd jest dla Ciebie najważniejszym kryterium?
oczywiscie, ze nie, ale jednym z kilku. tesla ma swoje zady i walety, tak samo jak ford. tesla nie jest jedynym BEV na rynku, a juz na pewno nie jedynym slusznym wyborem. przynajmniej dla mnie. jezeli dla kogos istotnym jest "wchodzenie w test losia" z predkoscia 82km/h zamiast 71km/h i czuje sie z tym bezpieczniej, uwaza, ze jest to wyznacznik bezpieczenstwa i "klasy" zawieszenia i jest to dla niego istone kryterium, dla mnie ok.
 
Top