Przepraszam jeśli poczułeś się zirytowany moimi wypowiedziami. Komunikacja niewerbalna nie daje mi możliwości przekazać więcej niż za pomocą uśmieszków itp (których zresztą użyłem). Nie było to pouczanie tylko przekazanie pewnej wiedzy, której wydawało mi się nie miałeś.
Można tak powiedzieć, bo akumulator 12V jest zasilany z baterii HV co jakiś czas, nieprawdaż. A potem daje te 12V na inwerter abyś miał 230V z moca 300W (ok. w piku 450W). Powtarzam: to nie jest V2L, gdyż w V2L podłączasz się do złącza Type2 i masz zwykle minimum 3,5kW do dyspozycji przez specjalny kabel. Nie jest nowością, że sprzedawcy nie wiedzą co sprzedają (szczególnie jeśli chodzi o EV).
Miałem ID.3 przez prawie 3 lata z kartą WeCharge (w sumie cały czas ja mam aktywną z darmowym abo) i wiem o czym mówisz. Electroverse nie każe Ci płacić abo. Nie traktuj więc tego jako pouczania, tylko wejdź na stronkę
Electroverse i zerknij ile zapłaciłbyś w porównaniu do tego co płaciłeś w Hiszpanii.