Przepraszam jeśli poczułeś się zirytowany moimi wypowiedziami. Komunikacja niewerbalna nie daje mi możliwości przekazać więcej niż za pomocą uśmieszków itp (których zresztą użyłem). Nie było to pouczanie tylko przekazanie pewnej wiedzy, której wydawało mi się nie miałeś.



Można tak powiedzieć, bo akumulator 12V jest zasilany z baterii HV co jakiś czas, nieprawdaż. A potem daje te 12V na inwerter abyś miał 230V z moca 300W (ok. w piku 450W). Powtarzam: to nie jest V2L, gdyż w V2L podłączasz się do złącza Type2 i masz zwykle minimum 3,5kW do dyspozycji przez specjalny kabel. Nie jest nowością, że sprzedawcy nie wiedzą co sprzedają (szczególnie jeśli chodzi o EV).




Miałem ID.3 przez prawie 3 lata z kartą WeCharge (w sumie cały czas ja mam aktywną z darmowym abo) i wiem o czym mówisz. Electroverse nie każe Ci płacić abo. Nie traktuj więc tego jako pouczania, tylko wejdź na stronkę Electroverse i zerknij ile zapłaciłbyś w porównaniu do tego co płaciłeś w Hiszpanii.
Dzięki za podpowiedź. Co do wsparcia technicznego VW to mam sporo zastrzeżeń. Od roku nie da w stanie podać mi głębokości brodzenia ID BUZZ. I nie jestem zirytowany. Nudzi mnie na forach przepychanka z samcami alfa i wolę to na początku zasygnalizować. A pytałem sprzedawcy, czy jest w stanie mi załatwić wecharge do 2,5 zł za kWh to też się nie odezwał.
 

nabrU

Moderator
Nudzi mnie na forach przepychanka z samcami alfa i wolę to na początku zasygnalizować.

Definitywnie nie jestem osobą w typie samca Alfa, ale jeśli ktoś pisze tutaj, że jego samochód ma V2L bo tak mu sprzedawca powiedział to 'wolę to na początku zasygnalizować' że tak nie jest.

A pytałem sprzedawcy, czy jest w stanie mi załatwić wecharge do 2,5 zł za kWh to też się nie odezwał.

Życie z EV od VW to samo w sobie jest 'elektroprzygoda'. Daj sobie spokój z nagabywaniem sprzedawcy. Ładuj się na udostępnionych Superchargerach Tesli w Hiszpanii (i gdzie indziej w Zach. Europie) za mniej więcej te 2,50zł (czasami taniej szczególnie jak wykupisz Teslowy abonament). Poniżej przykład cen jakiegoś Superchargera koło Albacete. Na inne ładowarki weź Electroverse i zapomnij o karcie od VW

share_8484700056623200234.png
 
Definitywnie nie jestem osobą w typie samca Alfa, ale jeśli ktoś pisze tutaj, że jego samochód ma V2L bo tak mu sprzedawca powiedział to 'wolę to na początku zasygnalizować' że tak nie jest.



Życie z EV od VW to samo w sobie jest 'elektroprzygoda'. Daj sobie spokój z nagabywaniem sprzedawcy. Ładuj się na udostępnionych Superchargerach Tesli w Hiszpanii (i gdzie indziej w Zach. Europie) za mniej więcej te 2,50zł (czasami taniej szczególnie jak wykupisz Teslowy abonament). Poniżej przykład cen jakiegoś Superchargera koło Albacete. Na inne ładowarki weź Electroverse i zapomnij o karcie od VW

View attachment 22381
Znalazłem na ekranie jeszcze coś takiego:
 
Definitywnie nie jestem osobą w typie samca Alfa, ale jeśli ktoś pisze tutaj, że jego samochód ma V2L bo tak mu sprzedawca powiedział to 'wolę to na początku zasygnalizować' że tak nie jest.



Życie z EV od VW to samo w sobie jest 'elektroprzygoda'. Daj sobie spokój z nagabywaniem sprzedawcy. Ładuj się na udostępnionych Superchargerach Tesli w Hiszpanii (i gdzie indziej w Zach. Europie) za mniej więcej te 2,50zł (czasami taniej szczególnie jak wykupisz Teslowy abonament). Poniżej przykład cen jakiegoś Superchargera koło Albacete. Na inne ładowarki weź Electroverse i zapomnij o karcie od VW

View attachment 22381
 

Attachments

  • 20241130_132436.jpg
    20241130_132436.jpg
    2,7 MB · Liczba wyświetleń: 20

nabrU

Moderator
Ładowanie dwukierunkowe to jest V2H/ V2G czyli oddawanie energii z baterii HV do domu / sieci energetycznej za pomocą specjalnego wallboxa dwukierunkowego. Raczej w vanlife sie nie przyda:



 
Ładowanie dwukierunkowe to jest V2H/ V2G czyli oddawanie energii z baterii HV do domu / sieci energetycznej za pomocą specjalnego wallboxa dwukierunkowego. Raczej w vanlife sie nie przyda:


No właśnie tam na ekranie jest napisane, że potrzebny jest do tego specjalny wallbox.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Bardzo fajna zabudowa, Zbyszku (y)



Nie mylmy proszę pojęć. To nie jest V2L, to jest inwerter z 12V na 230V.



Znowu napiszę, że trzeba najpierw Forum czytać a potem wyruszać w drogę ;). Rozwiązaniem na wiele sieci w wielu krajach jest karta / apka Electroverse (np. poprzez mój link poniżej :sneaky:).Więcej tutaj:


P.S. Tutaj opisywałem zabudowę Buzz Cargo jaką widziałem na targach Everything Electric:

Czy w electroverse ladowanie AC jest tansze niz z abonamentem w GW ?
Laduje sie wlasnie na AC w Pile i place 1,75… a w tym electroverse jest 1,61??? To mozliwe ?
 

Attachments

  • IMG_3334.png
    IMG_3334.png
    1 MB · Liczba wyświetleń: 7

krzyss

Pionier e-mobilności
Id buzz jest bardzo ladny, ale czy dobrze rozumiem ze nie masz tam trybu kempingowego i nie mozesz utrzymywac stalej temperatury przez cala noc ?
Nie masz toalety ?
Nie masz mozliwosci brania na postoju pradu do lodowki/kuchenki z baterii pojazdu ?
Moze wyjdzie ze jestem maruda ale to dupa jest nie kamper 😛
 
Id buzz jest bardzo ladny, ale czy dobrze rozumiem ze nie masz tam trybu kempingowego i nie mozesz utrzymywac stalej temperatury przez cala noc ?
Nie masz toalety ?
Nie masz mozliwosci brania na postoju pradu do lodowki/kuchenki z baterii pojazdu ?
Moze wyjdzie ze jestem maruda ale to dupa jest nie kamper 😛
Krzysiu. Czy w każdej odpowiedzi musisz krzyczeć jaki z ciebie daktyl? Mam ogrzewanie, toaletę i porądu tyle że mogę nim ładować auto. Poćwicz czytanie ze zrozumieniem.
 
Top