Opisz proszę kolego co i jak dokładnie wyciszał i jakich materiałów użyłeś.Ja wyciszyłem w e-Niro zakola, podszybie i trochę komorę silnika. Jest bardzo duża poprawa. Jakbym kupił inne auto...
M340i ma wszystko genialne ,i dużo ludzi zamiast M3 wybiera właśnie M340ia to też prawda - ja nawet nie mam LR tylko SR+ i też nie zamieniłbym na żadne inne póki co. Natomiast wg mnie premium wywodzi się właśnie z konstruktywnej krytyki. Gdyby nie było narzekań na szpary w drzwiach, do dzisiaj były (nawet jeszcze większe). Gdyby nie było narzekań na autopilota, do dzisiaj by wykrywał białą ciężarówkę jako przezroczystą. Krytykowanie (konstruktywne, ale uważam, że jako były posiadacz aut różnych marek i segmentów a obecnie Tesli moja krytyka jest w pewien sposób konstruktywna i nosi znamiona obiektywnej - przynajmniej względem ilości i różnorodności aut) - krytykowanie jest największym katalizatorem zmian na lepsze i dążenia do premium.
czy jest premium? w pewnych aspektach na pewno. Ale w niektórych - sporo jej jeszcze brakuje. Np w wygodzie foteli. M340i ma genialne fotele.
Niestety 3cie ladowanie DC i każde kolejne na dobę już nie osiąga ten samochód dobrej prędkości ładowania. Na długie trasy ponad 700 km w jeden rzut przegrywa TM3LR a moż nawet i RWD z LFP… Można zobaczyć ostatnie filmiki Bjorna…M340i ma wszystko genialne ,i dużo ludzi zamiast M3 wybiera właśnie M340i
Nie, ale ja oddawalem to na serwis i zrobili dobrze jest cicho.Ja mam problem że powyżej 100 km/h szumi szyba na wysokości głowy kierowcy. Jak dopchnę uszczelkę na słupku b to jest na chwilę ok. Ktoś pisał ze serwis coś podkłada. Macie może informację co i gdzie ?
opony się kończą, albo rekuperacjaA ja mam pytanie o hałas przy niskich prędkościach (ok 20-40km/h). Ostatnio własnie słyszę jakby taki świst silnika (silników) przy takiej spokojnej jezdzie po miescie (oczywiscie przy wyciszonym radiu albo w trakcie rozmowy tel) - czy macie podobne odgłosy czy coś może u mnie się zaczyna dziać niepokojącego? (generalnie jest to dzwięk podobny do tego jaki mozna usłyszeć przy mocnym przyspieszaniu).
opony nie mogą się kończyć bo przejechały jakieś może 500 km (zimowe) - ale nawet jak by się kończyły to nie do końca rozumiem jak jakość opon wpływa na dzwięk silnika (bo obstawiam, że to dzwięk silnika). rekuperacja - co masz na myśli (tego dzwięku nie słyszę jak hamuję silnikiem tylko w trakcie spokojnej jazdy).opony się kończą, albo rekuperacja