Jak jest naprawdę z hałasem?

cooler

Pionier e-mobilności
Mi tam z poważniejszym silnikiem
To są poważne zarzuty :) pewnie się nie znam ale co z normalnie dostępnych daily jest w Mercu z poważniejszym silnikiem niż CLS 63 AMG? Rozumiem że Maybach V12 ma pewnie więcej mocy, ale zapewne jest tak ciężki że pewnie w dupę od SR+ dostaje :)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
E tam... najlepiej robił to Maluch na ręcznym. ;-)
Mój jeden taki wynalazek V8 z napedem na tył, na laczkach 21" szer na 30 cm zawijał w lewoskrętach na skrzyżowaniach aż miło i strach. A do tego nie łapał naszych kolein i bujało o nim jak pociągiem w Bagladeszu.
Tesla tego nie robi, ale czasem czuć jak system powoduje lekkie zawahnie.
 

Relevant

Fachowiec
To są poważne zarzuty :) pewnie się nie znam ale co z normalnie dostępnych daily jest w Mercu z poważniejszym silnikiem niż CLS 63 AMG? Rozumiem że Maybach V12 ma pewnie więcej mocy, ale zapewne jest tak ciężki że pewnie w dupę od SR+ dostaje :)
Spójrz na mój awatar
 

kARPIU

Fachowiec
Napisze o swoich doswiadczeniach z wyciszaniem.
Zakupilem uszczelki do drzwi, zakupilemvtez sznur z epdm o rozmiarach srednica 6mm 8mm i 10mm. Uszczelki po za tym ze kazdy ma problem z zamykaniem drzwi to niczego nie wnosza. Napewno jest czysciej na progach. Halas nie zredukowaly ani troche. Zaczalem sciagac uszczelki kazde drzwi z osobna majac na uwadze czy bedzie slyszalny jakis szum z konkretnych drzwi. BEZ RÓŻNICY.
I tym sposobem usunalem wszystkie dodatkowe uszczelki po za przednia klapą. Tyle ze nie nakleilem na klapie a na plastiku dookola frunka zaraz przy karoserii. Dlaczego, nie wiem
Idac do uszczelniania szpar miedzy szybami dachowymi...nie kupowalem pełnego sznura tylko na metry. Wsunalem 6mm miedzy przednia szybe a dach i bodajze 8mm miedzy dach a tylna szybe. Wygladalo fajnie ale...podczas deszczu czy padajacego sniegu, przednia szyba na kazdym postoju jest zalewana wodą. Gryzlem sie w język ale trwalem wytrwale z tym sznurem. Jadac z wro do wawy do serwisu tesla postanowilem ocenic halas ze sznurem i bez. Rezultat - brak roznicy
Bylem w serwisie celem kalibracji okna przedniego pasazera. Opadalo samoczynnie przy osiaganiu gornej pozycji. Serwis skalibrowal wszystkie okna i...poczulem roznice. Brak efektu szumu zaraz po zamknieciu okna, zawsze jest tak samo, czy okno zamkniete wczesniej czy przed chwila.
Nie mam uszczelek w drzwiach, nie mam sznurow miedzy szybami. Ciszej jest dzieki kalibracji okien.
Dodam ze pomoc zdalna tesla nie pomogla przy kalibracji, stad konieczna wizyta w serwisie
Polecam tym co szumia okna
Teraz zastanawiam sie nad dodatkowymi nadkolami ale boje sie ze to nie zredukuje szumu

edit:
Znalazlem w necie takie cos. Moze to jest dobre:
 

ciastek

Pionier e-mobilności
Bylem w serwisie celem kalibracji okna przedniego pasazera.
Można spróbować skalibrować samodzielnie. Model 3 Instrukcja użytkownika > Otwieranie i zamykanie > Szyby > Kalibracja szyb:
W celu skalibrowania szyby:
  1. Zamknij drzwi, których szybę chcesz skalibrować.
  2. Zajmij miejsce na siedzeniu kierowcy i zamknij drzwi kierowcy.
  3. Używając przełącznika szyby na drzwiach kierowcy, podnieś żądaną szybę aż do zatrzymania.
  4. Używając przełącznika szyby na drzwiach kierowcy, opuść żądaną szybę aż do zatrzymania.
  5. Powtórz krok 3 i podnieś żądaną szybę aż do zatrzymania.
 

newbe

Posiadacz elektryka
Jeździłem SR+ LFP z Chin 150 autostradą i porównywałem do swojej. Jest cichsza niż moja. Ma jakieś plastykowe osłony pod maską i pewnie coś lepiej zrobione i tłumieniem zawieszenia i z uszczelkami.
Także Tesla ciągle się polepsza... Ale mam nagranie jak jedziemy 150 i rozmawiamy przez telefon na głośnomówiącym i jest dobrze póki mamy zasięg dla komórek....
 

kARPIU

Fachowiec
Top