no mowie, M340i ma podobnie do setki.
poza tym przyspieszenie "do setki" to nie jest najważniejsze na świecie
) to jest ważne dla tzw. "sportowców prostej" - ludzie faktycznie umiejący jeździć wybiorą BMW, bo Tesla napędowo to trochę jakbyś komodę z butami wystrzelił z katapulty - spoko wciska w fotel, ale bokiem nie polecisz tym.
Nie Uszkodzony BMW Seria 3 - Pierwszy właściciel, Czarny, Benzyna, 374 KM, 2 998 cm3. ABS, Elektryczne szyby przednie, ABS, Elektrycznie ustawiane lusterka, ABS, Elektryczne szyby przednie, ABS,
www.otomoto.pl
nie chce mi się szukać, pewnie jakbym pogadał to w podobnej cenie do LR bym kupił.
Natomiast nie ma na pewno natychmiastowego momentu, na pewno na pierwszych 50 metrach każda Tesla kasuje każde BMW (nawet M3) - BMW ma natomiast ciszę i fotele
) jak ktoś lubi to też fajny dźwięk wydechu.
Opłacalność Tesli jest ogromna, nie podważam tego - za niecałe 200 tys mam auto, którym jeżdżę za półdarmo, zostawiam z tyłu auta o 100 tys droższe, to wszystko w fajnym audio i świetnym dachu i wygląda jakby kosztowała 700 tys
) doczepiam się tylko do foteli i hałasu. Wyczynowo nie jeżdżę i tak kierowca ze mnie mocno "taki sobie" - ale 360 bokiem dam radę zrobić (w BMW, w Tesli nie