Jak jest naprawdę z hałasem?

krzyss

Pionier e-mobilności
no mowie, M340i ma podobnie do setki.
poza tym przyspieszenie "do setki" to nie jest najważniejsze na świecie ;)) to jest ważne dla tzw. "sportowców prostej" - ludzie faktycznie umiejący jeździć wybiorą BMW, bo Tesla napędowo to trochę jakbyś komodę z butami wystrzelił z katapulty - spoko wciska w fotel, ale bokiem nie polecisz tym.

nie chce mi się szukać, pewnie jakbym pogadał to w podobnej cenie do LR bym kupił.
Natomiast nie ma na pewno natychmiastowego momentu, na pewno na pierwszych 50 metrach każda Tesla kasuje każde BMW (nawet M3) - BMW ma natomiast ciszę i fotele ;)) jak ktoś lubi to też fajny dźwięk wydechu.

Opłacalność Tesli jest ogromna, nie podważam tego - za niecałe 200 tys mam auto, którym jeżdżę za półdarmo, zostawiam z tyłu auta o 100 tys droższe, to wszystko w fajnym audio i świetnym dachu i wygląda jakby kosztowała 700 tys ;)) doczepiam się tylko do foteli i hałasu. Wyczynowo nie jeżdżę i tak kierowca ze mnie mocno "taki sobie" - ale 360 bokiem dam radę zrobić (w BMW, w Tesli nie ;)
Dobra, nie wiedzialem ze w BMW mozna dostac az taki rabat. Ale jak chcesz latac bokiem to mozna wziac wersje perf, gdzie mozesz sobie ustalic ktory silnik z jaka moca ma ciagnac. Widziales na YT jak Kickster spalil oponki driftujac TM3P ?
 

cooler

Pionier e-mobilności
BMW też robi dobre samochody :) Komuś może przeszkadzać buractwo jakie tym jeździ, ale gdyby BMW zrobiło coś na miarę Tesli 3 brałbym :).
Więc te informacje o kilkukrotnych wymianach silników w BMW na gwarancji od właścicieli to mit? Po co mieli by oczerniać swój wybór...
Gdyby Lexus zrobił coś takiego jak Tesla 3, o paaanie, ale bym to brał :) Mam 2 toyoty i to jest klasa sama dla siebie jeśli chodzi o wygodę, wytrzymałość i niezawodność (starsza z nich bezproblemowe prawie 400tys km). Szkoda że Toyota jest w czarnej d... z BEV.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Niedawno czytałem
Jeżdżę Mercedesami od wielu lat i nigdy nie miałem awarii. Szczęściarz czy co? 🤔😉
Nie mogę znaleźć tego artykułu ale nowy Merc hybrydowy padł w trakcie testów dziennikarskich :( Tak że raczej jesteś szczęściarz. Nie mówimy tu o W123 czy W124, tylko o współczesnych maszynach. Sam miałem W123 250 i go kochałem i dbałem bardziej jak o żonę, ale potem po W140 to już był pic.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Inaczej mówiąc: znacznie trudniej jest wpaść w poślizg Teslą, niż BMW
Ktoś mógłby powiedzieć, że to przewaga Tesli, jeśli wystarcza mu jazda do przodu, nie w bok ;)
Coś w tym jest, ja się nie mogę doczekać zimy żeby zobaczyć czy też jest taka przyklejona jak na letnich, a gość z merca AMG 63 opisanego wyżej jezdzi nim tylko latem, przesiadając się do Seata Leona gdy robi się chlodniej - z tego co mówił to toto lata bokami po rowach gdy chcemy i gdy nie chcemy. V8 są bardzo ciężkie i trzeba by wozić jakieś przeciwwagi z tyłu w bagażniku żeby nie latał.I też waży 1900kg+ z czego większość z przodu.
Moją Tm3LR ważyłem i jest aż za dobrze: 920kg przód i 920kg tył. Czekam na zime, opony już zamówione :)
 

Relevant

Fachowiec
V8 są bardzo ciężkie i trzeba by wozić jakieś przeciwwagi z tyłu w bagażniku żeby nie latał.I też waży 1900kg+ z czego większość z przodu.
Mi tam z poważniejszym silnikiem samochód nie latał bez wożenia przeciwwag, dziwne.
 
Top