Jak jest naprawdę z hałasem?

Bartosz

Pionier e-mobilności
Wszystkie opony montowane fabrycznie w tesli maja te gąbkę :) Pirelli i Michelin maja tez swoje nazwy tej „kosmicznej” technologii ;)
Ja się na tym nie znam, ale pewny jesteś, że wszystkie opony to mają. Widzę, ze Michelin ma serię ACOUSTIC. Czy te fabrycznie montowane w Modelu 3 posiadają także tą technologię? Bo ja na zdjęciach nie widzę, aby te opony wewnątrz miały wklejone jakieś wkładki.
cb070ce44d1fa2b5e8c5e170d540.jpeg
 
Last edited:

krzyss

Pionier e-mobilności
Ja się na tym nie znam, ale pewny jesteś, że wszystkie opony to mają. Widzę, ze Michelin ma serię ACOUSTIC. Czy te fabrycznie montowane w Modelu 3 posiadają także tą technologię? Bo ja na zdjęciach nie widzę, aby te opony wewnątrz miały wklejone jakieś wkładki.
View attachment 2344
Te w tesli maja gabki. I nie da sie ich kupic poza serwisem.
 

slack

Fachowiec
Da się poza serwisem:


A czym jeszcze oprócz gąbki mogą się różnić od wersji standardowej (nie T0) w tym filmie:
 

kaziwich

Posiadacz elektryka
Da się poza serwisem:


A czym jeszcze oprócz gąbki mogą się różnić od wersji standardowej (nie T0) w tym filmie:
Oczywiscie, ze sa sie poza serwisem i to zarowno letnie jak i zimowe. Gąbki na pewno maja PS4, ProContact (continental) oraz sottozero3 z oznaczeniami T0.
Generalnie T0, T1, T2 to homologacje Tesli, ale nie daja one jej wylacznosci na sprzedaz.
 

kaziwich

Posiadacz elektryka
Tylko ten kosmos jest głośniejszy od przyziemnego zwykłego laczka.
Na jeszcze bardziej zimskiej "zero cudnej" felgi. Obie rzeczy razem to ok 4500?

View attachment 2334
Jak zmieniam wiosną, to żałuję, bo od razu jest kijowo, potem się przyzwyczajam


View attachment 2333
Te oznaczenia decybeli są o kant d… bo poziom halasu dla euro label mierzony jest na zewnatrz, co moze kompletnie nie przekladac sie na halas w kabinie.
Faktycznie tanioszka aczkolwiek design felgi z lat 90tych, taki vintage troche ;)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Kupowalem wtedy gdy Tm3 bylo kilka w Polsce i to jedyna firma ( z Niemiec), ktora na szybko po wpisie Tesla m 3, cos tam dawała bez szukania i kombinacji,. Szczegolnie felgi byly wtedy tajemnicą. I czy w Kraju Węgla i Stali nie bylo słychu o serwisie.
A listopad i czasy trudne.
Po latach i 30stu samochodach, nie przeżywam jak mrówka okres, samochodów a tym bardziej dupereli w postaci wyglądu felg - dla Tesli budżetowej od srodka nie widać .
Bardziej mnie wkurw.. czarne wnętrze bo wygladalo w samochodzie jak w piwnicy (mea culpa przez psy)

Jak pisałem gdzies wcześniej i na innym Forum, gdy tego jeszcze nie było, ORGANOLEPTYCZNIE a nie to co napisano jest 2x ciszej.
A do tego z racji ze zimy mamy raczej mokre to szukalem bardziej na wodę niż na śnieg
A że jestem w "czopku" urodzony ;-), to te zimówki są o niebo lepsze od oryginałów, jak na moją/naszą jazdę.
Zresztą wtedy jeszcze miałem 4ry, chyba inne auta, w tym wypasione, bo naiwnie myślałem, że może te v 6 i 8 itd jeszcze będzie nas kręciło . Ale co normalne, po Leafie i Tesli już ICE odpada. NIKT tego nie chce. Tylko Kamper z musu jest na paliwo płynne.

Ps. Wwartosc dodana tych tanich kół wyszla w praniu na wiosnę tego roku , akurat przed wymianą rozwalilem dwie na krawężniku i obie gumy. Jedna naprawiona reszta wymiana - koszt ok 1500zł.
Tydzien później po zmianie na orginalne byłoby duży ciut drożej
 
Last edited:

Ciechan

Fachowiec
Nadal porownujesz segment E z D, BMW5 w wyposazeniu i mocy SR+ to wydatek 300 tys brutto a Tesla sam wiesz ile :)

Jechalem LR 2021 z kolami akcesoryjnymi 19”, mialy Hankooki, jest znacznie ciszej niz Pilot Sporty w 18”, cos jest na rzeczy, nie wiem czy to jakies specjalne Hankooki ale Michalki zbrzydly.
jasne, zgadzam się - ale temat jest o hałasie ;)) myślę, że BMW o takim przyspieszeniu nawet po rabatach to więcej niż 300k niestety (bo to musiałby być 530d albo 540i), a dorzucenie Mpakietu już przekracza u nich 300k. ALe w sumie racja, choć myślę, że akurat nieco więcej pianki w Tesli bardzo poprawiłoby jej odbiór i zbliżyło do premium małym kosztem stosunkowo
 

krzyss

Pionier e-mobilności
jasne, zgadzam się - ale temat jest o hałasie ;)) myślę, że BMW o takim przyspieszeniu nawet po rabatach to więcej niż 300k niestety (bo to musiałby być 530d albo 540i), a dorzucenie Mpakietu już przekracza u nich 300k. ALe w sumie racja, choć myślę, że akurat nieco więcej pianki w Tesli bardzo poprawiłoby jej odbiór i zbliżyło do premium małym kosztem stosunkowo
Ktore BMW ma 4,3 do setki ? Bo 530d to ma sporo wiecej.
I nie tam zebym faworyzowal tesle bo wnetrze BMW jest na poziomie znacznie wyzszym.
 
Top