Wracając do premium i hałasu: przed chwilą wróciłem z wizyty u znajomego, który posiada merca CLS 63 AMG coupe, najpierw przejechał się że mną Teslą M3 LR i a za chwilę zrobiliśmy taki sam przejazd jego AMG.
Co do komfortu jazdy i hałasu, już nie mówiąc o wrażeniu jakie daje przespieszenie Tesli, to Tesla zdecydowanie wygrywa. W AMG hałas spod kół(wyjazd drogą żwirowa) i powietrza przy wyzszych prędkościach był dużo głośniejszy, a wszystko po chwili i tak zagłusza ryk silnika i bardzo głośnych wydechów.
Sam właściciel wydawał się być zdziwiony jak duża różnica jest na korzyść Tesli, już samo przyśpieszenie pomimo ksiazkowych też 4.4s do 100 było zdecydowanie słabsze w Mercu (uślizg kół), hałas w mb nie pozwolił by mi spędzić w nim 24h ciągłej jazdy jak to wykonałem w Tesli w te wakacje. Coś jak cichutki statek kosmiczny vs Concord. I to i to szybkie, ale ten drugi męczący.
Moj syn siedział z tyłu i stwierdził że był w szoku różnica jakości jazdy na korzyść Tesli.
Jedyny element premium jaki by się przydał to klimatyzowane fotele, dynamiczne fotele w AMG są już niefajne, masaż irytował nawet właściciela.
Generalnie warto odbyć taka przejażdżkę jakiś czas po zakupie Tesli, żeby zdać sobie sprawę jak bardzo nie brakuje nam starej wersji premium.