No tylko wtedy minus dotacja (o której kolega zresztą pisał). A za 130 to już ciężko sensowną TM3 znaleźć.Ja chyba bym też pomyślał o używanych autach i wtedy TM3 już wpada w budżet spokojnie. Niestety "do miasta", to dość duże auto ale z drugiej strony masz wtedy w domu dwie Tesle, więc łatwiej się przesiadać pomiędzy samochodami i moim zdaniem wartość odsprzedaży będzie wolniej spadać.
Za takie pieniądze, to może nawet TM3 LR uda się kupić - AWD i większa bateria.
Optymista...2 serwisami w PL
V2L jest w każdej wersjiNiestety do 150 tyś. to chyba jedyna (dobra) opcja, oprócz tego może jeszcze ID.3 z rabatem (o ile nadal są z nim dostępne).
W wersji Luxury MG4 ma dosyć bogate wyposażenie jak na tą cenę - np. V2L, 64kWh, kamera z widokiem 360 stopni, ogrzewane przednie fotele i kierownicę.
porozgladaj sie za czyms na starej platformie PSA - maja wszystko czego szukasz a nowe egzemplarze w max wypasie (w .de) mozna trafic ponizej 25000€, jak jest auto demo to nawet taniejCześć Wszystkim,
Jakiego elektryka polecacie głównie do miasta z ładowarką pokładową AC 11 KW oraz możliwością ładowania na stacjach DC z jak największą mocą z obługą CCSa?
Myślałem o Tesla model 3 SR, ale już poza budżetem niestety.
tak, te modele się mieszczą w budżecie, ale boję się francuzów.. byćmoże niesłusznie.porozgladaj sie za czyms na starej platformie PSA - maja wszystko czego szukasz a nowe egzemplarze w max wypasie (w .de) mozna trafic ponizej 25000€, jak jest auto demo to nawet taniej
cos w stylu:
- opel mokka
- opel corsa
- pug 208
- pug 2008
- citroen eC4
z zalet - sprawdzona (nie chinska) platforma bez wiekszych problemow, serwis za kazdym rogiem (w sumie i tak niepotrzebny), maja patyczki za kierownica![]()