Zwykłe gniazdka zwykle mają raczej 10A, a nie 16A dlatego używając ładowarki, którą dostaniesz z autem będziesz miał możliwość ładowania ze zwykłego gniazdka z mocą około 230V x 10A = 2,3 kW, czyli przy bardzo nieekonomicznej jeździe (zima i dość szybko) około 10-12km/h. To oznacza, że przez noc (10h) naładujesz około 100-120 km rzeczywistego zasięgu.
Jeśli chcesz skorzystać z szybszego ładowania i tej wtyczki, którą podesłałeś ale nie kupować oddzielnej 3 fazowej ładowarki za 1500 zł, to musisz zrobić sobie co najmniej przejściówkę z 3 faz na niebieskie gniazdo 1 fazowe 16A (też dołączone do auta). Wtedy będziesz miał możliwość ładowania mocą 230V x 16A = 3,7kW, co daje około 16-19km/h, czyli 160-190km przez noc (10h).
Jak kupisz oddzielną 3 fazową ładowarkę za około 1500 zł i dorobisz przejściówkę z tego gniazda (4 pin), na zwykłe (5 pin 16A) za 20-30 zł w castorama (sam taką robiłem, bo ojciec ma takie 4-pinowe gniazda), to będziesz mógł ładować z mocą 380V x 16A x pierw(3) = 11kW, co oznacza około 47-55km/h zasięgu i pełne ładowanie od 10% w około 6h. Chociaż u mojego ojca przy 16A wywalało korki, więc ograniczyłem w aucie prąd ładowania do 12A i miałem moc około 8kW - pełne naładowanie od 10% po 8h.