AntoniFerdynand
Posiadacz elektryka
kiedy TM3 miałem w serwisie to przez miesiąc miałem zastępczą Tojotę Camry w hybrydzie i to był dramat kwadratowy. Auto z ultra dziwnym i nieprzystepnym napedem - całkowicie nieakceptowalna reakcja na gaz. Wnętrze anachroniczne do bólu. Wyświetlacz centralny z grafiką z atari xe. Opuszczanie okien jak w pierszych latach kiedy opcjonalnie można było zamówic zamiast korbek. Jedyne co dobrego można powiedzieć o tym aucie to spalanie - jak na taką loche to po mieście wychodziło 5,5L/100km wg wyświetlacza i rzeczywiście chyba było mało.Heh, a ze mnie się na forum śmieją że w trasy zdecydowanie wolę swoją Toyotę Sienne. Może i ma tylko 7s z kawałkiem do 100km/h, ale to dlatego że jest ciężka na tył i FWD, za to 297KM z V6 3.5L w trasie to wystarcza do wyprzedzania większości aut. Oczywiście automat więc nie widzę dużej różnicy pomiędzy Teslą M3 AWD a Sienną w codziennej eksploatacji.
I również wyprzedzam większość elektryków na trasie smutnie sunących powoli z nadzieją że może dojadą do następnej ładowarki na 5-te ładowanie w trasie do Włoch.
Jeszcze długo żaden BEV mi jej nie zastąpi na wypady w Europę, bo wg moich wyliczeń TM3 powinna mieć baterię 172kWh aby dać podobny komfort podróżowania.