Cav

Pionier e-mobilności
O ile część Twojej wypowiedzi ma sens, o tyle tutaj grubo pojechałeś ;)
No jasne, bo jak ktoś często broni swojego zdania, co się koledze nie podoba (zwłaszcza że robi tak samo), to na pewno oznacza że koniecznie rzuca inwektywami, oszczerstwami i w ogóle jest do zaorania i można go szkalować oraz personalnie atakować, nawet bez powodu......
Moralność Kalego.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Zwłaszcza że u mnie ZAWSZE jakoś auta więcej palą niż na wpisach w internetach....
Mam to samo, jakiś pech czy co? Skąd się ludziom biorą te spalania rzędu 6l w 280 konnym SUV? 85km/h za Tirem? Jakaś próba kompensacji złej decyzji (ja mam źle to przynajmniej napiszę że mam dobrze to inni będą zazdrościć i myśleć że to oni źle wybrali).
dokladnie o to mi chodzilo - ja podaje dane z 17 miesiecznej eksploatacji - natomiast adwesarz - rzuca pustymi haslami
Przejrzałem tą tabelkę parę postów wyżej, spis comiesięczny zużycia i przebiegu. Niestety: NIC nie mówi o stylu jazdy, prędkościach osiągalnych, po jakiej trasie (miasto? pozamiejska? autostrada - jakie prędkości?). W związku z tym MOGĘ podejrzewać że Twoje auto w moich warunkach, a także @Cav -a będzie zużywać znacznie, znacznie więcej, gdyż np ja często jeżdżę powyżej 140 po trasach S i A. W dodatku auto stoi na zewnątrz, więc jest zimne, co ważne dla zużycia auta które np. nie potrafi z apki podgrzać baterii i wnętrza przed trasą.
Pisałeś zdaje się że masz car scanner, wrzuć to do jakiegoś logera i na graphanę żeby były dane jak %start, %koniec, prędkości przez całą trasę, czas jazdy, średnia prędkość, to pomoże zrozumieć styl jazdy.
Coś takiego:

Wtedy ani ja, ani @Cav nie będziemy podejrzewać ściemy
 

Cav

Pionier e-mobilności
Mam to samo, jakiś pech czy co? Skąd się ludziom biorą te spalania rzędu 6l w 280 konnym SUV? 85km/h za Tirem?
Eee tam 6, widziałeś przecież że niektórym to palą 4 albo i 3 l przy prędkościach ponad 100 km/h....
Wtedy ani ja, ani @Cav nie będziemy podejrzewać ściemy
Ja mu wierzę, nie podejrzewam ściemy.

Tyle że moje odmienne wyniki z testów, pokazują że wcale tak fajnie być nie musi.
Co oznacza, że P2008 zimą będzie pewnie palił tak jak mój Soul i każdy inny bev który był w moim posiadaniu (czyli grubo ponad 20 kWh/100 km przy 110-120 km/h na ekspresówce).
Więc przy mniejszej o prawie 1/3 baterii (niewiele ponad 40 kWh/vs 64 kWh), nie przejedzie 200 km.
To jest zwykła proporcja.

A to że się komuś matematyka nie podoba, to już nie moja wina.
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
Więc przy mniejszej o prawie 1/3 baterii (niewiele ponad 40 kWh/vs 64 kWh), nie przejedzie 200 km.
To jest zwykła proporcja.

A to że się komuś matematyka nie podoba, to już nie moja wina.
ale jeśli piszesz o Jeep Avenger to ma baterię 54 kW
 

cooler

Pionier e-mobilności
ale jeśli piszesz o Jeep Avenger to ma baterię 54 kW
To pojemność całkowita czy użyteczna? Jeżeli całkowita, to może jednak @Cav ma rację, będzie pewnie użytecznej z 44-45kWh. Po początkowej degradacji 5% już bliżej 40.
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
To pojemność całkowita czy użyteczna? Jeżeli całkowita, to może jednak @Cav ma rację, będzie pewnie użytecznej z 44-45kWh. Po początkowej degradacji 5% już bliżej 40.
użytecznej jest chyba 51kWh
 

Cav

Pionier e-mobilności
ale jeśli piszesz o Jeep Avenger to ma baterię 54 kW
Wiem, ale pisałem o P2008 którego testowałem.
Co do Avengera - to ciekawe ile z tej baterii zostanie netto, skoro ze wcześniejszych wersji 50 kW, chodziły słuchy że netto to było 43 do 45.
 
Top