Jest Skoda, będzie muminek

  • Thread starter Konto_skasowane_na_prosbe_2022-03-19
  • Start date
  • Tags
    None

Art79mod

Zadomawiam się
Przeczytałem ale nie zauważyłem żebyś sprawdzał / testował Ioniq 5. Ja jestem zachwycony ilością miejsca zarówno z przodu (możliwość położenia damskiej torebki między siedzeniami ;)) jak i tyłu (możliwość pochylenia rozłożenia kanapy tylnej. Wyciszenie, wszystkie szyby podwójnie klejone, dach solarny, fotele wentylowane i podpórki pod łydki...
 
K

Konto_skasowane_na_prosbe_2022-03-19

Gość
Chyba nie przeczytałeś uważnie, ten samochód nie spełnia moich dwóch podstawowych założeń.
Ioniq 5 odpadł w przedbiegach z dwóch względów: fatalne wnętrze (wizualnie) i zbyt mała bateria. Nie chcę się czuć w samochodzie, jakbym siedział tam za karę. Wnętrze tego samochodu to przeciwieństwo tego co chcę/lubię. Może jest ok dla nastolatków, nie dla mnie. Z zewnątrz jest super, ale to w środku się siedzi i tam spędza czas. Bateria jest/była mniejsza niż w EV6, która i tak zawiodła mnie odnośnie możliwości zasięgu. Myślałem, że będzie lepiej. Niestety w Hyundai jest jeszcze gorzej. Jedyny samochód z mniejszą baterią jaki brałem pod uwagę w drodze wyjątku to Tesla Y.
Pochylanie oparcia tylnej kanapy - uważam to za minus, już pisałem dlaczego. Nie lubię, kiedy otwierając drzwi z tyłu widać bagażnik... fatalnie to wygląda jakby ktoś nie przemyślał konstrukcji. Dotyczy to też EV6 i Tesli Y.
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
Przeczytałem ale nie zauważyłem żebyś sprawdzał / testował Ioniq 5. Ja jestem zachwycony ilością miejsca zarówno z przodu (możliwość położenia damskiej torebki między siedzeniami ;)) jak i tyłu (możliwość pochylenia rozłożenia kanapy tylnej. Wyciszenie, wszystkie szyby podwójnie klejone, dach solarny, fotele wentylowane i podpórki pod łydki...
Tylko po co w takim futurystycznym samochodzie manualna regulacja wysokości reflektorów, które są ledowe? To tak jakbyś w najnowszym modelu smartfona miał zainstalowany fizyczny przycisk ”menu”.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Manualna/automatyczna regulacja zależy od strumienia światła, a nie technologii wykonania reflektorów. Powyżej 2000lm musisz mieć automatyczną regulację.
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
Manualna/automatyczna regulacja zależy od strumienia światła, a nie technologii wykonania reflektorów. Powyżej 2000lm musisz mieć automatyczną regulację.
Rozumiem, ale nie uważasz że w takim samochodzie to wyglada dość dziwnie, co by nie powiedzieć tandetnie?
 

Attachments

  • CD52D711-4F0F-4421-A6FB-717C88BE68DB.jpeg
    CD52D711-4F0F-4421-A6FB-717C88BE68DB.jpeg
    108,2 KB · Liczba wyświetleń: 71

Łukasz Bigo

Pionier e-mobilności
Członek redakcji
Od roku jeżdżę Skodą Superb iV SportLine. (...)

Bardzo ciekawy i wyczerpujący opis, dziękuję!

Z ciekawości: skąd słowo "muminek"? Pytam, bo słyszałem, że w kręgach katolickich nazywano tak dzieci z upośledzeniem umysłowym, w tym z zespołem Downa.
 
K

Konto_skasowane_na_prosbe_2022-03-19

Gość
Po prostu biała Tesla 3 przypomina postać z bajki, bez jakichkolwiek innych skojarzeń. Tak nazwała ją moja żona, ale słyszałem już identyczne porównanie (chyba Patryk Mikiciuk), więc nie tylko my na to wpadliśmy.
 

Szatan

Posiadacz elektryka
TM3 nie ma wiekszej baterii niż TMY w wersji LR czy P, tylko lepszą aerodynamikę, przy budżecie 300k ja bym brał w ciemno TMY tak jak kupiłem w ciemno TM3 ale budżet miałem 200k. TMY ma mieć nowe baterie 4680 i są spekulacje, że zasięg wzrośnie ale pewnie cena również.
 

solik

Pionier e-mobilności
Rozumiem, ale nie uważasz że w takim samochodzie to wyglada dość dziwnie, co by nie powiedzieć tandetnie?
Co ciekawe EV6 ma adaptacyjne swiatla, co prawda matrix to to nie jest ale poziom Dynamic Light Assist z Golfa z 2017 :)
 
Top