JuicePass - wątek

STMS

Pionier e-mobilności
no właśnie doświadczyłeś problemów z aplikacją - w niej są nie wszystkie ładowarki z danej lokalizacji - często jest 1 z np. 3 ładowarek i trzeba dobrze sprawdzać o którą chodzi

ja to miałem ze 4 razy i musiałem się zastanawiać o która ładowarkę jej chodzi ...

trzeba dokładnie sprawdzać

mnie to wkurzyło i dlatego narazie zrezygnowałem z ENEL X

jak dojdzie karta to się zastanowię co dalej bo podobno karta działa na każdej
 

vwir

Pionier e-mobilności
Napisałem, czekam na odpowiedź. Na razie super wrażenia, dobrze że aż tak mi się nie spieszy.
Tylko co zrobiłem źle?
Wybrałem nr ładowarki bardzo dokładnie, podłączyłem kabel i start. Dwa pierwsze razy nie poszło, niby Styczniki wystartowały ale jakiś tam błąd.
To przestawiłem się na drugą i chyba nie wytrzymałem ciśnienia i za wcześnie label wsadziłem. I teraz trwa sesja, której nie mogę zakończyć.
MOP malankowo kierunk Łódź
Miałem tak raz, też na GW. Pierwsze ładowanie z EnelX. A 3 dni później na tym samym GW poszło bez żadnego problemu. Może to się zdarza tylko gdy pierwszy raz używamy apki? Nie wiem. U mnie support pomógł o 3 w nocy.
Przy czym ja zawsze najpierw klikam w aplikacji EnelX a potem dopiero wsadzam wtyczkę. Apka daje 90 sekund na wsadzenie wtyczki. No i 3 razy się upewniam, jaki numerek ma wtyczka (na stacji) i jaki numerek klikam w apce.
 

STMS

Pionier e-mobilności
Miałem tak raz, też na GW. Pierwsze ładowanie z EnelX. A 3 dni później na tym samym GW poszło bez żadnego problemu. Nie wiem - może to się zdarza tylko gdy pierwszy raz używamy apki? Nie wiem. U mnie support pomógł o 3 w nocy.
Przy czym ja zawsze najpierw klikam w aplikacji EnelX a potem dopiero wsadzam wtyczkę. No i 3 razy się upewniam, jaki numerek ma wtyczka (na stacji) i jaki numerek klikam w apce.
Ty miałeś na GW a ja 1 x IONITY + 2 x GW w PL i raz GW na Słowacji

ta aplikacja ENEL X jest kiepska jak cholera
 

vwir

Pionier e-mobilności
Ty miałeś na GW a ja 1 x IONITY + 2 x GW w PL i raz GW na Słowacji

ta aplikacja ENEL X jest kiepska jak cholera
A czekałeś z wsadzeniem wtyczki? Bo mam wrażenie, że problem pojawia się głównie gdy najpierw wsadzimy wtyczkę a potem klikamy. Po pierwszej przygodzie potem już zawsze robiłem odwrotnie: klikałem co miałem przeklikać w apce a dopiero później wsadzałem wtyczkę. Jest na to 90 sekund, więc czasu aż nadto.
 

Jusand

Posiadacz elektryka
Miałem tak raz, też na GW. Pierwsze ładowanie z EnelX. A 3 dni później na tym samym GW poszło bez żadnego problemu. Może to się zdarza tylko gdy pierwszy raz używamy apki? Nie wiem. U mnie support pomógł o 3 w nocy.
Przy czym ja zawsze najpierw klikam w aplikacji EnelX a potem dopiero wsadzam wtyczkę. Apka daje 90 sekund na wsadzenie wtyczki. No i 3 razy się upewniam, jaki numerek ma wtyczka (na stacji) i jaki numerek klikam w apce.
Znowu nie poszło faktycznie to jest moje pierwsze ładowanie z tej apki jadę teraz na supercharger a potem spróbuję na ionity.
Ja najpierw uruchomiłem aplikację wybrałem numer wtyczki upewniając się z 10 razy po czym wsadziłem kabel i wcisnąłem start ładowania.
Po wciśnięciu startu dopiero wtedy pojawia się komunikat włóż kabel w ciągu 90 sekund może trzeba najpierw wybrać ładowarkę, wystartować i dopiero wsadzić kabel.
 

Jusand

Posiadacz elektryka
A czekałeś z wsadzeniem wtyczki? Bo mam wrażenie, że problem pojawia się głównie gdy najpierw wsadzimy wtyczkę a potem klikamy. Po pierwszej przygodzie potem już zawsze robiłem odwrotnie: klikałem co miałem przeklikać w apce a dopiero później wsadzałem wtyczkę. Jest na to 90 sekund, więc czasu aż nadto.
No właśnie teraz spróbuję tak zrobić wystartować wszystko po kolei jak będzie ten komunikat to wtedy wsadzę kabel
 

vwir

Pionier e-mobilności
No właśnie teraz spróbuję tak zrobić wystartować wszystko po kolei jak będzie ten komunikat to wtedy wsadzę kabel
Dokładnie o to mi chodziło. Tylko przy pierwszym (tym felernym) ładowaniu zrobiłem odwrotnie i miałem kłopoty z ładowaniem i sesja ładowania się zawiesiła. Może to tylko przypadek.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
A ja właśnie próbuję się załadować na GW i nie ruszyło, przy 3 próbie zawiesiła mi się sesja i trwa pomimo tego że nie ładuje. Tam na serwis to trzeba dzwonić czy wystarczy wysłać zlecenie poprzez formularz? Czy oni gadają w jakimś normalnym języku czy tylko po włosku?
Pisz maila na support po angielsku.
Ta apka tak ma i nie da sie zatrzymac nieudanej sesji. Dlatego przydaje sie karta.
 

Arrczi

Fachowiec
Ale że co... mam sobie pojechać na wycieczkę na te stacje żeby Ci powiedzieć czy działa?

Ionity jest nie wystarczająco dobre?
Jak Ci się chce to bardzo proszę :)

Tak na poważnie vwir pisał:
"Wszystkie ładowania bezproblemowe. Oczywiście tam, gdzie apka jest wspierana (na przykład odpadają stacje MOL i ZSE)."
Przy okazji jak ktoś będzie w tych rejonach lub już korzystał to by dla mnie była cenna informacja.
 

STMS

Pionier e-mobilności
A czekałeś z wsadzeniem wtyczki? Bo mam wrażenie, że problem pojawia się głównie gdy najpierw wsadzimy wtyczkę a potem klikamy. Po pierwszej przygodzie potem już zawsze robiłem odwrotnie: klikałem co miałem przeklikać w apce a dopiero później wsadzałem wtyczkę. Jest na to 90 sekund, więc czasu aż nadto.
nie pamiętam ale też nie bardzo chcę się doktoryzować z metod używania tej aplikacji dla niecałych 200 zł oszczędności

mój czas i wygodna jest cenniejsza niż walczenie z kiepską usługą

wrócę do niej jak dojdzie karta i jeszcze potestuje ... usługa kupiona 17 kwietnia, karty nadal brak
 
Top