Juniper - czy warto czekać?

nabrU

Moderator
Uwaga, będzie off-topic:

Film odsłuchałem latając rowerem górskim po single tracku, więc tylko odsłuchałem, jeśli już był w tym wątku, to przeoczyłem.

Podaj dobre polskie Forum o e-MTB
 

Esiak

Fachowiec
Ja jeżdżę dla sportu, ale uważam że eMTB są super. Sam nie jestem olimpijczykiem, więc nie mi oceniać użytkowników e-rowerów. Choć dziś jeden na single tracku WAT jechał pełnym pędem pod prąd, przy okazji niszcząc tor wysokim momentem obrotowym elektryka, aż pomyślałem o wątku "kult zapierdolu".
Może nie forum, ale kanał na YT, gdzie ebike enduro służy do eksploracji:

https://youtube.com/@endurofina
 

cooler

Pionier e-mobilności
Zdecydowanie nacisk na wygodnie. Stara Y była za twarda ... ale gdybyście zapomnieli, to była naprawdę twarda. A czy już mówiłem, że nie podobała mi się bo była za twarda? Chciałem wysiadać w połowie drogi do Zakopanego bo taka twarda była. A jak ogólne wrażenia nowego Y - zdecydowanie poprawa bo poprzednia wersja była dla mnie za twarda. Czy kupiłbym nową czy starą przy dużym rabacie - starą no nie - przecież taka twarda 😂😂😂
A widzieliście dziennikarza lub osobę żyjącą z recenzji nowych produktów żeby nie chwaliła tej nowej wersji i nagle nie znajdywała na siłę wad tej jeszcze do niedawna idealnej rzeczy?

Dokładnie tak odebrałem ten materiał.
Zabierzcie HL oraz nowego Y na test łosia wg specyfikacji ISO i szybciutko wyjdzie dlaczego w poprzednich zawieszenie jest twarde.
Tu akurat jestem z Niemcami czy Amerykanami: komfortowe auto rodzinne nie powinno mieć osiągów bolidu F1, 7-8s do 100 z zapasem mocy do wyprzedzania w trasie jest jak najbardziej ok. Tesla że swoimi 4.x s powinna być twarda, i jest to jej cecha związana z osiagami a nie wada.
 

Wojtek Wawa

Tesla Model 3 LR RWD 2025
Zdecydowanie nacisk na wygodnie. Stara Y była za twarda ... ale gdybyście zapomnieli, to była naprawdę twarda. A czy już mówiłem, że nie podobała mi się bo była za twarda? Chciałem wysiadać w połowie drogi do Zakopanego bo taka twarda była. A jak ogólne wrażenia nowego Y - zdecydowanie poprawa bo poprzednia wersja była dla mnie za twarda. Czy kupiłbym nową czy starą przy dużym rabacie - starą no nie - przecież taka twarda 😂😂😂
Racja, gdybym nie był na torze przeszkód rowerem, to bym oszalał tak ten film był powtarzalny, ale pomyślałem że ktoś kupujący junipera będzie szczęśliwy z wyboru po odsłuchaniu. Mnie np. ten film utwierdził w moim.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Dla mnie rower elektryczny ma jedną zasadniczą zaletę, daje szansę powrotu z wycieczki 🤣👍✌️😎
Ja nawet wozilem rezerwę w postaci baterii mniejszej ( zrobilem w jednym dodatkowe przyłącze w sakwie.) Drugi miał dwie, gdy jedna padła to byl sygnał do "czas wracać"
Zawsze tlumaczylem że na ebiku się też spocić można , tylko kilka razy dalej od domu
 

qb4hkm

Pionier e-mobilności
Tu akurat jestem z Niemcami czy Amerykanami: komfortowe auto rodzinne nie powinno mieć osiągów bolidu F1, 7-8s do 100 z zapasem mocy do wyprzedzania w trasie jest jak najbardziej ok. Tesla że swoimi 4.x s powinna być twarda, i jest to jej cecha związana z osiagami a nie wada.
Dokładnie, podobnie jak precyzyjny układ kierowniczy, czepiają się że w Y zbyt bezpośredni, jakby to było BMW to by był zachwyt.
 

Najnowsze dyskusje

Top