KIA EV3 - cennikowa porażka w Polsce. Czy Tesla zdominuje rynek?

Ev3

Pionier e-mobilności
No i kucha.
Okazuje się, że Kia wstawia do EV3 badziewne fotele bez regulacji odcinka lędźwiowego nawet.
Najtańszy fotel z taką regulacją jest w wersji Business Line, kosztującej (w LR) 209 tys...
W tańszych modelach, nawet w opcji tego nie da się dokupić.

Wychodzi, że jak ktoś wymaga tego elementu, to taniej mu będzie nabyć EV6 lub Ioniqa5, gdzie taka regulacja z podstawową elektryką jest w std

No to sobie w kolano strzelili.....
 

Iktorn

Zadomawiam się
No i kucha.
Okazuje się, że Kia wstawia do EV3 badziewne fotele bez regulacji odcinka lędźwiowego nawet.
Najtańszy fotel z taką regulacją jest w wersji Business Line, kosztującej (w LR) 209 tys...
W tańszych modelach, nawet w opcji tego nie da się dokupić.

Wychodzi, że jak ktoś wymaga tego elementu, to taniej mu będzie nabyć EV6 lub Ioniqa5, gdzie taka regulacja z podstawową elektryką jest w std

No to sobie w kolano strzelili.....
Dziwne. Nawet w Konie lędźwiowa regulacja jest w std.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Dziwne. Nawet w Konie lędźwiowa regulacja jest w std.
W Soulu też nie mam, dlatego zwróciłem uwagę, że w następnym musi być.
Półśrodkami da się to zastąpić, ale oryginalne sterowanie jest o niebo lepsze.

BTW: zna ktoś może jakieś super dobrze trzymające się poduszki na lędźwie, jako taki półśrodek?
 

Jobski

Fachowiec
W Niro też dopiero w wersji L z elektrycznym sterowaniem foteli była regulacja podparcia odcinka lędźwiowego, u nich to taki standard, że najniższej wersji tego nie ma
 

Ev3

Pionier e-mobilności
W Niro też dopiero w wersji L z elektrycznym sterowaniem foteli była regulacja podparcia odcinka lędźwiowego, u nich to taki standard, że najniższej wersji tego nie ma
No tak, ale tu nawet w drugiej od dołu wersji (Earth) NIE MOŻESZ czegoś takiego mieć.
Musi być już trzecia - Business Line.
30 tys zł droższa niz std.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Czyli jednak udało się we wrześniu.
Krzyś będzie się dziwił......
 
Top