No i kucha.
Okazuje się, że Kia wstawia do EV3 badziewne fotele bez regulacji odcinka lędźwiowego nawet.
Najtańszy fotel z taką regulacją jest w wersji Business Line, kosztującej (w LR) 209 tys...
W tańszych modelach, nawet w opcji tego nie da się dokupić.
Wychodzi, że jak ktoś wymaga tego elementu, to taniej mu będzie nabyć EV6 lub Ioniqa5, gdzie taka regulacja z podstawową elektryką jest w std
No to sobie w kolano strzelili.....
Okazuje się, że Kia wstawia do EV3 badziewne fotele bez regulacji odcinka lędźwiowego nawet.
Najtańszy fotel z taką regulacją jest w wersji Business Line, kosztującej (w LR) 209 tys...
W tańszych modelach, nawet w opcji tego nie da się dokupić.
Wychodzi, że jak ktoś wymaga tego elementu, to taniej mu będzie nabyć EV6 lub Ioniqa5, gdzie taka regulacja z podstawową elektryką jest w std
No to sobie w kolano strzelili.....