KIA EV3 pierwsza jazda

  • Thread starter Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27
  • Start date
  • Tags
    None

Ev3

Pionier e-mobilności
to niestety nadgorliwosc producenta, w ioniq 6 rowniez jest to mega irytujace.. na kierownicy jest przycisk ulubione, mozna go przekierowac do ustawien asystentow wszelakich - krok mniej zeby to wylaczac :)
Nie trzeba, to się wyłącza już istniejącym przyciskiem (przytrzymaniem).
Nie pamiętam którym, bo w moim Ioniqu szło jeszcze wyłączyć to z menu na stałe, ale w testówce z nowszego rocznika klawisz działał.
 

Edek

Zadomawiam się
Zależy czego potrzebujesz.
Wg mnie nie,
Czy możesz rozwinąć myśl? Chętnie wysłucham, bo stoję w kropce i nie wiem co robić. Może szczegółowiej - nie mogę odliczyć vat, bo tez myślałem nad najmem, ale po najmie zostaję z niczym.
Przy zakupie leasingowym delikatnie obniżam wartość zakupu kosztami faktur leaingowych, ale zostaje z autem, ktore mogę dalej użytkować i kiedyś odsprzedać za zagadkową kwotę :)
osobiście przywiązuję się do aut, zwykle jeżdżą po minimum 7 i więcej lat.
fakt, to byłoby pierwsze salonowe.
 

solik

Pionier e-mobilności
to, ze to nadal jest w rozwoju, czesc producentow nadal klepie elektryki na podwoziu spalinowym, sypie modelami jak z rekawa a potem o nich zapomina, nie aktualizuje softu ktory poprawia ladowanie, wydajnosc
 

Fenrise

Pionier e-mobilności
Te "zelektryfikowane" modele spalinowe (vide Stellantis) to rzeczywiście takie sobie konstrukcje.

Tylko chyba zapominamy, że nie każdy kierowca jest technologicznym geekiem i potrzebuje mieć najnowsze wersje bajerów, najnowsze aktualizacje co tydzień, wiedzieć co to krzywa ładowania, architektura baterii i tak dalej. Elektryk sam z siebie, nawet taki "konwertowany" jest po prostu wygodny w jeździe i obsłudze, co samo z siebie zachęca do jego zakupu, nawet bez całej otoczki hi-tech.

Zresztą to już też nie 2018 rok, coraz więcej producentów idzie w OTA, bo to po prostu wygodne i tańsze niż ściąganie samochodów do salonów na poprawkę jakiejś pierdoły.
 

Arrczi

Fachowiec
W piątek ponad godzinę upalaliśmy EV6 RWD z dużą baterią. 21 stopni w kabinie plus grzane tyłki, na zewnątrz kilka stopni i wyszło 21,7 kWh na sto po mieście. Bardzo duży samochód w środku. Jeździło się bardzo przyjemnie. Polecam jazdę próbną przed zakupem.
 

Arrczi

Fachowiec
Użytkuje już ktoś ev3? może sie wypowiedziec o zużyciu po miescie?
Zastanawiam się między ev6 a ev3....
w ev3 niby mniejsze zuzycie, większa bateria, ale w tej samej cenie mniej z wyposażenia dostajemy względem ev6.
Napęd na tył w EV6 robi robotę oraz jak dla mnie pamięć fotela kierowcy z automatycznym odsuwaniem fotela przy wysiadaniu. Mam w e-Soulu FWD i przy dynamicznym włączaniu się do ruchu cały czas traci przyczepność nawet na eco. Co mi z 200 hp skoro nie można z tego korzystać w potrzebie. Niestety EV6 jest wielkim samochodem i w mieście trzeba się gimnastykować.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Napęd na tył w EV6 robi robotę oraz jak dla mnie pamięć fotela kierowcy z automatycznym odsuwaniem fotela przy wysiadaniu. Mam w e-Soulu FWD i przy dynamicznym włączaniu się do ruchu cały czas traci przyczepność nawet na eco.
Za to nie rzuca na boki na śliskim.
Coś za coś - chwilowy poślizg przednich kół jest niegroźny.
 

Najnowsze dyskusje

Top