Osobiście wziąłem LR, aktualnie taką wersję można kupić za 229K - dopłaty, więc wychodzi ~200k. Dokładnie, pod uwagę brałem wszystkie te aspekty o których napisałeś... jeździłem wersją RWD i AWD. Przyjemniej jeździ się AWD, zasięg bez problemu, w ogóle nie ma stresu na dłuższych trasach, nie trzeba przymusowo gdzieś zjezdżać na ładowanie, co daje większą swobodę w planowaniu przystanków. Nie jeżdżę szybko, ale nie jak "leśny dziadek" 
Gdybym kupował auta do jazdy po mieście to brałbym RWD, bez sensu dopłacać. Jeżeli jeździsz w trasy, nie martwić się zasięgiem i mieć extra auto, to warto dorzucić te 10% wartości do AWD.
Trzymam kciuki a zakup!
Gdybym kupował auta do jazdy po mieście to brałbym RWD, bez sensu dopłacać. Jeżeli jeździsz w trasy, nie martwić się zasięgiem i mieć extra auto, to warto dorzucić te 10% wartości do AWD.
Trzymam kciuki a zakup!