Ładowanie na SuC oraz ceny

masterolo

Nowy na Forum
Bardzo dziękuję za odpowiedzi.
Sprawa wygląda tak, że niby całą trasę 300km (240A2 + 60 wojewódzkimi) Tesla przewiduje, że przejadę. Po prostu chyba zatrzymam sie na Ionity, doładuje tyle ile potrwa przerwa na WC i jazda dalej. To będzie pierwsza jazda elektrykiem, trasą którą od lat pokonuje regularnie i sprawdzę czy da radę ją przejechać bez wielkich zmian.
 

daniel

Pionier e-mobilności
No jak pierwsza trasa to ja polecam wycieczkę na supercharger, to jest klimat jazdy Teslą 👍😉
Nie mówiąc o tym, że jak nie ma abonamentu na Ionity to cena 2x wyższa niż na SuC. Taki rozstrzał jest szokujący. o_O
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Podróżuje ktoś może A2 pomiędzy Warszawą i powiedzmy Poznaniem? Lepiej jest zjechać na ładowanie na Lućmierz, czy Ionity, na MOPie tym z Shellem? Jak tak patrzyłem na dojazd to z 10min trzeba nadłożyć. Można coś zjeść w Lućmierzu (sobota przedpołudniem)?
Ja czesto, i lepiej jechac 120km/h i nigdzie nie zjezdzac.
Jak nie to chwilke na GW gdzies po trasie.
 
Top