Lakier Tesla Model 3 LR 2021 :(

podicool

Zadomawiam się
To nie lakier jest bardziej miękki tylko miejsce jest dużo bardziej narażone na uderzenia piasku, ziemi, i innych rzeczy.
W tym miejscu jest miękki ugina się pod paznokciem , jest nie do końca utwardzony podkład , za wcześnie pomalowali .
 

Bartosz

Pionier e-mobilności
To nie lakier jest bardziej miękki tylko miejsce jest dużo bardziej narażone na uderzenia piasku, ziemi, i innych rzeczy.
Czuję pod ręką różnicę. Z progu, z pogrubionej jego części, lakier mógłbym zdrapać paznokciem, jest "gumowy", w innych miejscach nadwozia paznokieć ślizga się po karoserii. U każdego, kto ma problemy lakier złazi nie z całego progu tylko dokładnie do linii gdzie pogrubiony podkład się kończy.
 

podicool

Zadomawiam się
Czuję pod ręką różnicę. Z progu, z pogrubionej jego części, lakier mógłbym zdrapać paznokciem, jest "gumowy", w innych miejscach nadwozia paznokieć ślizga się po karoserii. U każdego, kto ma problemy lakier złazi nie z całego progu tylko dokładnie do linii gdzie pogrubiony podkład się kończy.
Wydaje mi się , ze chcieli zrobić bardziej plastyczną powłokę aby odbijała kamienie , ale lakier się tego nie trzyma . Moim zdaniem powinni fabrycznie odklejać samochody folią w kolorze , można co jakiś czas zmienić lub wymienić uszkodzony element folii .
 

Lsk

Zadomawiam się
W tym miejscu jest miękki ugina się pod paznokciem , jest nie do końca utwardzony podkład , za wcześnie pomalowali .
Czuję pod ręką różnicę. Z progu, z pogrubionej jego części, lakier mógłbym zdrapać paznokciem, jest "gumowy", w innych miejscach nadwozia paznokieć ślizga się po karoserii. U każdego, kto ma problemy lakier złazi nie z całego progu tylko dokładnie do linii gdzie pogrubiony podkład się kończy.
Aż byłem sprawdzić i istotnie pod ręką czuje linie pogrubionego podkładu ale przynajmniej u mnie lakier nie jest gumowy i nic się nie ugina, dziwna sprawa.
 

podicool

Zadomawiam się
Aż byłem sprawdzić i istotnie pod ręką czuje linie pogrubionego podkładu ale przynajmniej u mnie lakier nie jest gumowy i nic się nie ugina, dziwna sprawa.
Czyli teoria , że powłoka została za szybko zrobiona jest prawdziwa . Czyli błąd produkcyjny usterka fabryczna .
 

podicool

Zadomawiam się
Vcentrum jest na finiszu autoryzacji Tesla body shop , będą mieli dużo roboty. Jeśli tesla się na nas nie wypnie tyłem. Taka ciekawostka powiedz w tesla w asystencie głosowym „otwórz pupę” zobaczycie co się stanie ;)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Biały to nie biały, wpada mi w nawet róż, opalizuje w słońcu. Folia to zabija. Lakier póki co jest ok.
Mam powłokę ceramiczną ale ma już ponad rok.
Chlapacze są potrzebne, bo nie tyle kamienie, co błoto waliło na połowę drzwi i błotnika.
U mnie pełno smoły, nie widać ale po ręką czuć
 

podicool

Zadomawiam się
Biały to nie biały, wpada mi w nawet róż, opalizuje w słońcu. Folia to zabija. Lakier póki co jest ok.
Mam powłokę ceramiczną ale ma już ponad rok.
Chlapacze są potrzebne, bo nie tyle kamienie, co błoto waliło na połowę drzwi i błotnika.
U mnie pełno smoły, nie widać ale po ręką czuć
Ja myślałem żeby tylko zabezpieczali przed korozją, a folia z kolorem
 

Attachments

  • AA8358B8-F2F9-4FB6-90EA-BD0AD738AC35.jpeg
    AA8358B8-F2F9-4FB6-90EA-BD0AD738AC35.jpeg
    26,2 KB · Liczba wyświetleń: 102

Michał spod Krakowa

Pionier e-mobilności
Mam takie.
Kolor czerwony prawie pasuje. Boki samochodu znacznie mniej się brudzą. Nie zauważyłem, żeby generowały jakieś dodatkowe szumy na autostradzie, a specjalnie w tym celu przejechałem się z jednym błotnikiem. Standardowy montaż błotników jest taki, że ściągnąć będzie ciężko, ale można pokombinować ze śrubami zamiast klipsów.
Tylnych błotników chyba nie założę, a przednie chyba zostaną na stałe.
 
Top