LR RWD czy LR AWD - co wybrać w lutym 2025?

nabrU

Moderator
Ironia mode on:
Nie znasz się, jak może Tobie wystarczać błyskawiczne i zawsze dostępne 6 s do 100 kmh? Przecież dopiero LR z boostem jakoś jedzie, bo około 3.8 s. No i czas 100-200 kmh to przepaść na korzyść LR. Tu chodzi o bezpieczeństwo bombelków.
Ironia mode off

To ja mam gorzej ;)
[IRONIA] jeżdżę cały czas ostatnio na Chill (tyle że mam kick down od S3XY włączony [/IRONIA]
 

umcus

Pionier e-mobilności
jeżdżę cały czas ostatnio na Chill (tyle że mam kick down od S3XY włączony
O, to może opowiesz jak to działa? Z jakim opóźnieniem się załącza? Jak to wygląda, jak przy starcie depniesz w podłogę? A jak jak już masz te 50 km/h. To zajmuje sekundę czy dwie, czy natychmiastowo przełącza na standard?
 

nabrU

Moderator
Screenshot_20250207-121822.png

Nie ma jakiegoś gwałtownego odczuwalnego kopa (i Tesla na ekranie cały czas pokazuje że jestem w Chill - jedynie apka Commandera pokazuje aktywację trybu) więc sądzę, że to trwa te parę sekund co z resztą potwierdza opis funkcji wyżej.
 

umcus

Pionier e-mobilności
Nie ma jakiegoś gwałtownego odczuwalnego kopa (i Tesla na ekranie cały czas pokazuje że jestem w Chill - jedynie apka Commandera pokazuje aktywację trybu) więc sądzę, że to trwa te parę sekund co z resztą potwierdza opis funkcji wyżej.
Ale jest odczuwalne w ogóle? Bo z tego jak to opisujesz, to wygląda na bezużyteczne. Oczywiście zakładając, że ten kickdown jest potrzebny, bo akurat chcesz mocno przyspieszyć przy wyprzedzaniu.
 

nabrU

Moderator
Jest odczuwalne tyle, że to nie jest typowy 'kick' który wgniata Cię w fotel. Pewnie też inaczej to będzie czuć w AWD bo i większa moc tam. Może inni mający AWD i tą funkcję aktywną w S3XY się wypowiedzą w tym temacie.
 

eimi

Pionier e-mobilności
To dziala tak że moc wyraźnie narasta w ciągu 2 sekund (efekt jak w dieslu z turbo) i dalej już jest pełnoprawny standard dopóki nie wciśniemy hamulca kiedy znow wraca do chill.
 

tom.zuraw

Zadomawiam się
Wow jestem w pozytywnym szoku jak szybko i jak wiele wartościowego feedbacku od was dostałem:). Generalnie mogę teraz spokojnie przekazać żonie, że skonsultowałem się z całą rzeczą ekspertów w temacie Tesli i prawie jednogłośnie została wydana rekomendacja zakupu AWD. Teraz tylko zniżka za polecenie no i decyzja na ile miesięcy kredyt w Tesli rozbić. Będziemy działać. Cenę w głowie cały czas sobie liczę minus 40 tys - zakładam, że tu nie ma ryzyka, że te środki uciekną.
Było pytanie o jazdy próbne. Tak - raz jeździłem z żoną po śląsku AWD z salonu w KTW. Wtedy połknęła haczyk. Ostatnio wziąłem jeszcze w Krakowie sprawdzić czy niskie podwozie nie obciera przy moim wjeździe do garażu. Wyszło że jadąc powoli wchodzi a jadąc szybko jest lekkie pocieranie.
Moje wrażenia z jazdy - marzenie. Coś jak Zadra w Energylandii. Granie - rewelacja.
A przede wszystkim - ponadczasowy design. Tego imho nie ma nowa Y.
 
Top