Właśnie wracam z serwisu, po wgraniu poprawki do akcji serwisowej.
Sprawa wygląda tak, że po przeprowadzeniu czynności związanych z akcją serwisową, pojawił się błąd i komputer diagnostyczny wyrzucił komunikat, że należy wymienić dodatkowy moduł. Nie jest on w pakiecie baterii, ale poza nim, ma jednak związek ze sterowaniem mocą. Ford Polska twierdzi, że skoro ten moduł nie znajdował się na koncernowej liście rzeczy do wymiany, to jest to usługa płatna.
Kontakt z BOK Ford to strata czasu - tam siedzą osoby od przekazywania wiadomości dalej - zero kompetencji nawet do rozpoznania sprawy od strony podstawowych praw. Wysłałem do tej samej osoby 3 wiadomości, a w rozmowie telefonicznej ona nadal nie rozumiała do do niej mówię. Sprawa jest po stronie Ford Polska - zażądałem przekazania ich stanowiska w oficjalnej korespondencji. Lokalny serwis jest w tej sprawie pośrednikiem wykonawczym.
Nie wiem, jak się teraz odnajdę w aucie - zniknęły wszystkie żółte i czerwone kontrolki błędów, które widywałem tygodniami
