MG4 Luxury 64kWh użytkowanie

chess_m

Fachowiec
Zapytaj na przykład hertza, który nie dostał ani dolara zniżki przy zamówieniu 100tys sztuk.
Dobra, siła żłego na jednego więc się poddaję :). Nie jestem managerem floty aby mieć pewność
w tym temacie.

Tyle że fakt otrzymania (lub nie) upustów przez klientów typu Hertz Arval czy wałkowany ostatni na głównej stronie SAP nie musi mieć lub może mieć mały wpływ na ich żale i biznesowe decyzje.

Nawet jesli dostali np 5% upustu a potem ceny spadły o 20-30% to i tak ich biznesplan poszedł się chędożyć :)
Z mojej strony EOT
 

Kriso

Fachowiec
prawdziwie terenowy tor testowy, czy w "mokrych" zakrętach odczuwasz pewność prowadzenia? elektronika daje dobre wrażenia czy jednak można wyczuć nerwowość RWD?
Jeśli pytasz o te błotko, to się ślizgam ;P, ale, żeby nie było, Volvo, z napędem na cztery też się ślizga. I mój kolega Land Rover'em jak wyżej. Mam wrażenie, że i traktor by tam popłynął czasem.
Także tragedii nie ma, zwalniam i sunę.

Jeśli pytasz o asfalt, to nie zdarzył mi się jeszcze uślizg na mokrym.
Dziś nawet na zjeździe z autostrady (a pada mocno śnieg z deszczem), gdzie jest ograniczenie do 40 na zakręci, rzuciłem mu wyzwanie i wjechałem 60tką. Nawet się nie zawahał.
 
Last edited:

Kriso

Fachowiec
Nie każdy sprzedaje po 3 latach a im dłużej będzie go użytkował tym utrata wartości będzie się mocniej rozkładała w czasie. Np. dla mnie poważnym plusem oprócz ceny jest posiadanie V2L oraz napędu AWD przy rozsądnej wielkości baterii. Jestem w stanie przeboleć większe zużycie i słaby soft. Gorszy niż stellanis nie będzie:D
Ja rzeczywiście kupiłem na dłużej. Firmy nie mam. Także jak bateria po tych 7 latach gwarancji nadal będzie miała znośną pojemność, to zostawię sobie jeszcze.
Chyba, że przed 7ką wyjeżdżę ponad 150 tysięcy km, i nagle bateria się skończy. Co jest możliwe, patrząc po przebiegach, jakie robię.
 

Kriso

Fachowiec
A i zapomniałem.
V2L jeszcze nie testowałem, ale chciałbym.

Czy znacie jakieś sprawdzone kable rozładowujące?
Na Aliexpress widze jest sporo, ale nie wiem, czy ktoś testował, jak się sprawdzają.

Choć przyznam, że po przygodach kupowania 3 razy ładowarki z wejściem do gniazdka (gdzie dwie pierwsze kupione w PL okazały się zepsute już "by default") mam przekonanie, że te ładowarki z PL to właśnie na Ali są kupowane, a tu sprzedawane za 2-3x wyższą cenę.
 

chess_m

Fachowiec
Choć przyznam, że po przygodach kupowania 3 razy ładowarki z wejściem do gniazdka (gdzie dwie pierwsze kupione w PL okazały się zepsute już "by default") mam przekonanie, że te ładowarki z PL to właśnie na Ali są kupowane, a tu sprzedawane za 2-3x wyższą cenę.
Jasnowidz ;)

Eventualnie amazon np https://www.amazon.pl/Kompatybilny-GUWIEYG-ladowania-10-portową-Europejską/dp/B0CQ1P4BLC/ lub https://www.amazon.pl/Kompatybilny-GUWIEYG-V2L-kompatybilny-samochodowego/dp/B0CF56CVCY
ale to też chińszczyzna do kupienia taniej bezpośrednio na ali


w sumie akurat w przypadku MG4 nie powinno dziwić że na ali mają najwięcej dodatków
 

nabrU

Pionier e-mobilności

paradox

Pionier e-mobilności
Jeśli pytasz o te błotko, to się ślizgam ;P, ale, żeby nie było, Volvo, z napędem na cztery też się ślizga. I mój kolega Land Rover'em jak wyżej. Mam wrażenie, że i traktor by tam popłynął czasem.
Także tragedii nie ma, zwalniam i sunę.

Jeśli pytasz o asfalt, to nie zdarzył mi się jeszcze uślizg na mokrym.
Dziś nawet na zjeździe z autostrady (a pada mocno śnieg z deszczem), gdzie jest ograniczenie do 40 na zakręci, rzuciłem mu wyzwanie i wjechałem 60tką. Nawet się nie zawahał.
dziękuję, dokładnie o to chodziło.
 

Kriso

Fachowiec
Dziś zrobię test zużycia na autostradzie do Berlina. Odcinek 100km.

Ograniczenie na większości odcinka do 120km/h, ale ok 30km można polecieć więcej,
Ustawię na 140km/h.
Dam znać ile bierze przy obu prędkościach.
 
Top