MG4 Luxury 64kWh użytkowanie

Makus

Pionier e-mobilności
Cześć, jestem zupełnie nowy na tym forum i założyłem tu konto typowo ze względu na MG4. Otóż noszę się z zamiarem zakupu nowego auta w przyszłym roku i co raz poważniej myślę o elektryku - właśnie o MG4. Jeśli już to prawdopodobnie szarpnąłbym się na wersję Xpower, bo o ile nie lubię dużych prędkości, to dobre przyspieszenie już tak, no i fajnie żeby michę cieszyło :D

Czy ktoś tu może miał do czynienia z tą wersją? Przyznaję, że ja nawet nie miałem okazji się tym przejechać, salony MG z rozbrajającą szczerością przyznają, że tej wersji na demo nie używają, bo za szybka a ludzie zbyt głupi :p
Jako niedoszły użytkownik XPowera właśnie, z którego zrezygnowałem bo mieli opóźnienia w dostawie i podnieśli ceny przez cło, a obecny użytkownik EV6 GT-Line które ma na papierze 5.2 do 100km/h (Xpower ma 3.8?) mogę śmiało powiedzieć, że nie żałuję wzięcia EV6. Te 5.2 to naprawdę więcej niż dość, no i nie oszukujmy się - ruszając ze świateł nie będziesz odpalał całej procedury startowej w XPower (a tylko tak osiągniesz te 3.8). Czyli taki bajer do odpalenia kilka razy do testów.
Jeśli natomiast do MG przyciągnęła Cię cena, to raczej jest bezkonkurencyjna. Tylko nie bierz matowego zielonego lakieru - podobno te matowe są trudne w obsłudze.
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
Xpower ma osiągi niesamowite w tej cenie. ogólnie super zabawka i jako daily. ale ciężko coś powiedzieć bo nie jeździłem demo. widziałem tylko na yt jakiegoś angola strasznie wkurwionego na Xpower ale nie wiem o co chodzi.
 

nabrU

Moderator
Gość narzeka na wibracje około 100-110 km/h, które (jak twierdzi) podobno są przypadłością wersji XPower. Podobno także (według niego) LKA czasami ściąga z pasa mimo, że jedzie się właściwie.
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
Gość narzeka na wibracje około 100-110 km/h, które (jak twierdzi) podobno są przypadłością wersji XPower. Podobno także (według niego) LKA czasami ściąga z pasa mimo, że jedzie się właściwie.
no właśnie, czy to jest przypadłość wszystkich XP czy tylko jego egzemplarza. nie znalazłem takich informacji? ciekawe czy to nie jest jakaś wada fabryczna związana z dwoma silnikami?
 

nabrU

Moderator
Przecież stronę wcześniej podałem link do dyskusji o XPower z angielskiego forum EV...
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Podobno także (według niego) LKA czasami ściąga z pasa mimo, że jedzie się właściwie.
Z testów HS wynika, że toto się wyłącza powyżej 130 km/h.
Bez żadnego ostrzeżenia.
Może dlatego.
 

Makus

Pionier e-mobilności
no właśnie, czy to jest przypadłość wszystkich XP czy tylko jego egzemplarza. nie znalazłem takich informacji? ciekawe czy to nie jest jakaś wada fabryczna związana z dwoma silnikami?
Było trochę osób na tym (MGEVS.com) forum które narzekały na wibracje, ale nie wszyscy. Podobno może to być problem pierwszych egzemplarzy który w kolejnych już został poprawiony.
A co do LKA to fakt, że bywa dość agresywny i ludzie opisywali przypadki kiedy chciał ich wepchnąć pod auto jadące z naprzeciwka, albo przy próbie ominięcia dziury ściągał na pas prosto w dziurę. Ogólnie to byłem nastawiony, że będę wyłączał LKA przy każdym uruchomieniu.
 

Coppi

Nowy na Forum
No to niezłych rzeczy się tu dowiaduję o tym Xpower... Dobrze wiedzieć, nie chciałbym wtopić przy zakupie swojego pierwszego nowego auta ;P Możliwe, że to Xpower jednak trochę rzucanie się z motyką na księżyc?
 

vwir

Pionier e-mobilności
No to niezłych rzeczy się tu dowiaduję o tym Xpower... Dobrze wiedzieć, nie chciałbym wtopić przy zakupie swojego pierwszego nowego auta ;P Możliwe, że to Xpower jednak trochę rzucanie się z motyką na księżyc?
Wiesz, że za niższą kwotę możesz mieć Smarta #1 Brabus? Demówkę z salonu. Tak tylko pytam ;)
 

Najnowsze dyskusje

Top