MG4 Luxury 64kWh użytkowanie

Kriso

Posiadacz elektryka
Cześć,
Z racji, że to mój pierwszy post przedstawię się - jestem Marcin, mieszkam w Sosnowcu (żarty mile widziane ;) ). Na dniach odbieram swoje MG4 w wersji Luxury.
Niestety przeglądy, o których tak szumnie pisze MG Polska to jedynie darmowe sprawdzenie samochodu raz do roku, ale nie jest to obowiązkowy przegląd gwarancyjny, który w 1 roku kosztuje 540 zł. Robi się go po 12 miesiącach od rejestracji lub 24 000 km przebiegu.

@Kriso wielkie dzięki dla Ciebie za dotychczasowe recenzje, nie ukrywam, że miały one wpływ na mój wybór. Postaram się wraz z upływem wspólnego czasu z "czwórką" dorzucić czasem coś od siebie.

Pozdrawiam!
Po pierwsze, gratuluję zakupu! Mam nadzieję, że tak jak ja, będziesz zadowolony.

Co do przeglądów gwarancyjnych, to, jak piszesz, po 24 000 lub 12 m-cach. U mnie wyszło 25390 i ledwo się w limicie gwarancyjnym zmieściłem (można przejechać max 1500km ponad te 24k).

Tak, jak napisał @cooler , sprawdź na początku szczelnośc szyb, zwłaszcza przy słupku A, bo w niektórych recenzjach rzeczywiscie pojawiają sie głosy, że szum słychać.
U mnie na szczęście wszystko szczelne i ciche.

Życzę bezawaryjności i też czekam z niecierpliwością na Twoje wrażenia.
 

Kriso

Posiadacz elektryka
To co to za chwyt „materkingowy” z tymi 7 latami bezplatych przegladow ktore sa platne ? :)
Niby 550zl to nie fortuna, ale jednak mialo byc za darmo ?
No właśnie mam wrażenie, że w PL takie "promocje" robią.
Nie ukrywam, że kupiłem w DE, bo ich promocja brzmiała konkretniej: jak kupisz auto w promocji Halloween za gotówkę, damy ci kartę RFID z doładowaniem 5100 EUR na 3 lata.
To, plus dofinansowanie do elektryka, zrobiło sporą różnicę.
 

Swq_sc

Zadomawiam się
Czwórka w garażu - także oficjalnie dołączam do rodziny MG :)

Po odbiór jechałem Mondeo MKIV, które uważam za dobrze wyciszone auto i szczerze powiedziawszy nie zauważyłem znacznej różnicy w hałasie w kabinie przy prędkościach 120 km/h.
Trasa Opole - Sosnowiec, 130 km, A4 więc prędkość 115-120km/h - zużycie 19,8kWh/100km. Także nie wiem skąd youtubowym testerom wychodziło 24-27kWh/100km.

Autko prowadzi się "miękko" :D bardzo dobrze zbiera nierówności. Ilość komunikatów trochę przytłacza, ale to skutek przeskoku 15 lat w technologii.
Nie mogłem sobie poradzić z temperaturą nawiewu :O
Bez A/C nie byłem w stanie zagrzać kabiny - 29st. a tu dalej jesienny wiaterek.

"Marian, tu jest jakby luksusowo" - słowa żony, więc jej chyba też się podoba :)
Wraz z upływem wspólnych km postaram się coś więcej dorzucić.

Pozdrawiam!
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Czwórka w garażu - także oficjalnie dołączam do rodziny MG :)

Po odbiór jechałem Mondeo MKIV, które uważam za dobrze wyciszone auto i szczerze powiedziawszy nie zauważyłem znacznej różnicy w hałasie w kabinie przy prędkościach 120 km/h.
Trasa Opole - Sosnowiec, 130 km, A4 więc prędkość 115-120km/h - zużycie 19,8kWh/100km. Także nie wiem skąd youtubowym testerom wychodziło 24-27kWh/100km.

Autko prowadzi się "miękko" :D bardzo dobrze zbiera nierówności. Ilość komunikatów trochę przytłacza, ale to skutek przeskoku 15 lat w technologii.
Nie mogłem sobie poradzić z temperaturą nawiewu :O
Bez A/C nie byłem w stanie zagrzać kabiny - 29st. a tu dalej jesienny wiaterek.

"Marian, tu jest jakby luksusowo" - słowa żony, więc jej chyba też się podoba :)
Wraz z upływem wspólnych km postaram się coś więcej dorzucić.

Pozdrawiam!
Z tym zuzyciem w trasie to musisz wiecej pojezdzic. Z elektrykami jest tak ze czasem trafisz trase z wiatrem i zuzycie jest 30% mniejsze. A czasem odwrotnie i robi sie problem bo do ladowarki daleko :)

Z ogrzewaniem, nie wiem jak u innych, ale moze wylaczenie AC powoduje wylaczenie pompy ciepla ? :)
 

Swq_sc

Zadomawiam się
Z tym zuzyciem w trasie to musisz wiecej pojezdzic. Z elektrykami jest tak ze czasem trafisz trase z wiatrem i zuzycie jest 30% mniejsze. A czasem odwrotnie i robi sie problem bo do ladowarki daleko :)

Z ogrzewaniem, nie wiem jak u innych, ale moze wylaczenie AC powoduje wylaczenie pompy ciepla ? :)
1728365292812.png
Z tą pompą ciepła miałeś racje.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Trasa Opole - Sosnowiec, 130 km, A4 więc prędkość 115-120km/h - zużycie 19,8kWh/100km. Także nie wiem skąd youtubowym testerom wychodziło 24-27kWh/100km.
Zimą jeździli.
 

Kriso

Posiadacz elektryka
Z tym zuzyciem w trasie to musisz wiecej pojezdzic. Z elektrykami jest tak ze czasem trafisz trase z wiatrem i zuzycie jest 30% mniejsze. A czasem odwrotnie i robi sie problem bo do ladowarki daleko :)

Z ogrzewaniem, nie wiem jak u innych, ale moze wylaczenie AC powoduje wylaczenie pompy ciepla ? :)
Hmm, wiesz, ja zrobiłem już 34 000 i średnia na autostradzie przy 115-120 wychodzi mi latem ok 21kWh a zimą ok 23.
Odczucia odczuciami a dane mówią za siebie.
Dodam, że nie zliczam zużycia z ekranu auta, ale z energii pobranej z ładowarek. Więc w tym są już straty na ładowaniu wliczone.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Hmm, wiesz, ja zrobiłem już 34 000 i średnia na autostradzie przy 115-120 wychodzi mi latem ok 21kWh a zimą ok 23.
Odczucia odczuciami a dane mówią za siebie.
Dodam, że nie zliczam zużycia z ekranu auta, ale z energii pobranej z ładowarek. Więc w tym są już straty na ładowaniu wliczone.
No yo elegancko !
 

Coppi

Nowy na Forum
Cześć, jestem zupełnie nowy na tym forum i założyłem tu konto typowo ze względu na MG4. Otóż noszę się z zamiarem zakupu nowego auta w przyszłym roku i co raz poważniej myślę o elektryku - właśnie o MG4. Jeśli już to prawdopodobnie szarpnąłbym się na wersję Xpower, bo o ile nie lubię dużych prędkości, to dobre przyspieszenie już tak, no i fajnie żeby michę cieszyło :D

Czy ktoś tu może miał do czynienia z tą wersją? Przyznaję, że ja nawet nie miałem okazji się tym przejechać, salony MG z rozbrajającą szczerością przyznają, że tej wersji na demo nie używają, bo za szybka a ludzie zbyt głupi :p
 

nabrU

Moderator

Najnowsze dyskusje

Top