Oglądałem jakiś czas temu recenzję gościa który jeździł wersjami XP oraz Standard oraz LR i Comfort i kazał brać nie XP, gdyż jego zdaniem auto nie jest dobrze wyważone do szybkiej jazdy i do jazdy w zakrętach tylnio-napędowce dają więcej radochy i kontroli.No to niezłych rzeczy się tu dowiaduję o tym Xpower... Dobrze wiedzieć, nie chciałbym wtopić przy zakupie swojego pierwszego nowego auta ;P Możliwe, że to Xpower jednak trochę rzucanie się z motyką na księżyc?
Też coś wspominał o uczuciu walki napędów przodu i tyłu w zakrętach.
///EDIT: Znalazłem i wklejam:
paradox MG4 XPOWER - czy wyznawcy Elona wyskoczą ze swoich Tesli?
dziękuję za zwrócenie uwagi na przedni vs tylny napęd. to rzeczywiście jest duża różnica na śliskiej nawierzchni zwłaszcza np. startując spod świateł pod górkę. jeśli dobrze zrozumiałem to największy atut 4x4 jest przy hamowaniu. Należało by się jeszcze pochylić nad takimi zagadnieniami jak...
forum.elektrowoz.pl