paradox MG4 XPOWER - czy wyznawcy Elona wyskoczą ze swoich Tesli?

RoWeRs

Nowy na Forum
dziękuję za zwrócenie uwagi na przedni vs tylny napęd. to rzeczywiście jest duża różnica na śliskiej nawierzchni zwłaszcza np. startując spod świateł pod górkę. jeśli dobrze zrozumiałem to największy atut 4x4 jest przy hamowaniu.
Należało by się jeszcze pochylić nad takimi zagadnieniami jak kontrola trakcji w elektryku, gdzie część systemów działa troszkę inaczej, by móc odpowiedzieć na pytanie czy np. ASR działa płynniej, szybciej itp. niż w samochodzie spalinowym :)
 

Ev3

Pionier e-mobilności
[ciach]

Krotoski już odpalił swój salon w Poznaniu na Kaliskiej 2, oglądałem samochody tylko przez szybkę bo byłem poza godzinami ich pracy.
I u nich już jeździłem MG4.
Ale obsługa słaba, sprzedali tylko informację o braku możliwości dłuższych jazd próbnych (użyczenia) i wynajmu przez nich organizowanego.
 

cooler

Pionier e-mobilności
łyżka dziegciu - ci odradzają MG XPower:


Jak na próbę wejścia na rynek hothatchy wg prezentującego nie daje wrażenia że jest dostosowane do tej mocy i tej kategorii samochodów, odczucia niewiele się różnią od wersji Standard pomijając przyśpieszenie. Oprócz prostej podkreślał słaby handling i kontolę w zakrętach, front-heavy (dodatkowy motor i przekładnia?).
Wręcz twierdzi że fajniej się jeździ wolniejszymi wersjami, dają lepszy fun ze względu na napęd na tył. Mówi że powinni zostać z tylnim napędem (wyważenie) i dać ze 300 kucy i to byłby fajny hothatch. A tek to jest mistrz spod świateł i strach w zakrętach.
 
Last edited:

paradox

Pionier e-mobilności
łyżka dziegciu - ci odradzają MG XPower:


Jak na próbę wejścia na rynek hothatchy wg prezentującego nie daje wrażenia że jest dostosowane do tej mocy i tej kategorii samochodów, odczucia niewiele się różnią od wersji Standard pomijając przyśpieszenie. Oprócz prostej podkreślał słaby handling i kontolę w zakrętach, front-heavy (dodatkowy motor i przekładnia?).
Wręcz twierdzi że fajniej się jeździ wolniejszymi wersjami, dają lepszy fun ze względu na napęd na tył. Mówi że powinni zostać z tylnim napędem (wyważenie) i dać ze 300 kucy i to byłby fajny hothatch. A tek to jest mistrz spod świateł i strach w zakrętach.
Jednego możemy być pewni, że tej wersji MG4 nie będzie się kupowało z rozsądku i raczej kupcami będą młodsi użytkownicy. Dla mnie też najrozsądniej wygląda wersja MG4 77 kWh jako samochód na co dzień, zwłaszcza jeśli weźmiemy przedział użyteczny pomiędzy 10 a 80% naładowania baterii. Z drugiej strony widziałem gdzieś test chyba dwóch australijczyków albo nowozelandczyków już na emeryturze z których jeden brał udział w wyścigach i na koniec bardzo pozytywnie ocenił właściwości jezdne x power. Pewnie dopóki ktoś nie przetestuje tego auta w naszych warunkach to nie będziemy znali prawdziwego oblicza X.
 

KrzyCh

Posiadacz elektryka
A dla mnie ważniejsza jest wiarygodność testującego niż warunki w jakich samochód jest testowany.
I mamy już pierwszy z serii testów Bjorna:

PS w gratisie test sztywności kabli w SuC v3 i v4 ;-).
 

paradox

Pionier e-mobilności
A dla mnie ważniejsza jest wiarygodność testującego niż warunki w jakich samochód jest testowany.
I mamy już pierwszy z serii testów Bjorna:

PS w gratisie test sztywności kabli w SuC v3 i v4 ;-).
Dzięki, też czekałem na opinie tego pana :)
 

p0li

Pionier e-mobilności
no to jeszcze test balkana:


kilka ciekawostek negatywnych tez wyszlo
 
Top