S
Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27
Gość
dziękuję za zwrócenie uwagi na przedni vs tylny napęd. to rzeczywiście jest duża różnica na śliskiej nawierzchni zwłaszcza np. startując spod świateł pod górkę. jeśli dobrze zrozumiałem to największy atut 4x4 jest przy hamowaniu.W przypadku przednionapędowych aut - na pewno 4x4 warto dopłacić. Do tylnonapędowych - już nie. Nie mielą tak kołami i w dodatku zapewniają pewnien poziom realizmu zimą. Nie wiem jak inne 4x4 ale M3LR przyspiesza wprost nierealnie, nie czuć że jest ślisko, ale rzeczywistość dopada podczas hamowania. Mam wrażenie że auto szybciej przyspiesza po lodzie niż potem hamuje - co nie jednego zaskoczy, raczej nie pozytywnie.
Jeździłem MG4 podstawowym, jest bardzo dobrze z trakcją, wkładasz dobre opony i 7.6 do setki jest wystarczajace.