paradox MG4 XPOWER - czy wyznawcy Elona wyskoczą ze swoich Tesli?

cooler

Pionier e-mobilności
w recenzjach coraz śmielsze porównania do Tesli 3

No i słusznie. Osiągi fajne, jadąc najtańszym modelem nic mi nie brakowało, w tej wersji na pewno jest wszystko co potrzeba dla wyznawcy prędkości i przyspieszenia.
Tesla ma swoje przewagi, akurat słabo eksponowane w pl (więc SC) i mobilny serwis, którego ostatnio się mocno rozmnożyło, ale dalej mi do miasta bardziej pasuje tańszy i mniejszy samochód.
Bo ustalmy, na trasę to żaden się nie nadaje łącznie z Teslami LR. Mi osobiście brakuje drugie tyle zasięgu żeby to było tak komfortowe jak normalna spalina. A wiem co mówię bo latam M3 LR głównie trasy.
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
No i słusznie. Osiągi fajne, jadąc najtańszym modelem nic mi nie brakowało, w tej wersji na pewno jest wszystko co potrzeba dla wyznawcy prędkości i przyspieszenia.
Tesla ma swoje przewagi, akurat słabo eksponowane w pl (więc SC) i mobilny serwis, którego ostatnio się mocno rozmnożyło, ale dalej mi do miasta bardziej pasuje tańszy i mniejszy samochód.
Bo ustalmy, na trasę to żaden się nie nadaje łącznie z Teslami LR. Mi osobiście brakuje drugie tyle zasięgu żeby to było tak komfortowe jak normalna spalina. A wiem co mówię bo latam M3 LR głównie trasy.
zauważ proszę, że chińczycy dobrze pokombinowali z tym MG4 bo tak jakby wpasowuje się w te drobne wady Tesli tzn. twardość zawieszenia, promień skrętu, ogólna poręczność, hamulce itd. a jednocześnie są przygotowani do korzystania z plusów jakie oferuje Tesla np. SC ( gniazdo ładowania idealnie ustawione pod SC) to mi pachnie grubszym planem O M G
 
Last edited by a moderator:

cooler

Pionier e-mobilności
zauważ proszę, że chińczycy dobrze pokombinowali z tym MG4 bo tak jakby wpasowuje się w te drobne wady Tesli tzn. twardość zawieszenia, promień skrętu, ogólna poręczność, hamulce itd. a jednocześnie są przygotowani do korzystania z plusów jakie oferuje Tesla np. SC ( gniazdo ładowania idealnie ustawione pod SC) to mi pachnie grubszym planem O M G
Konkurencja zdrowa rzecz, akurat Tesla jest warta te parę złotych więcej, jest naprawdę dobrze wyceniona względem możliwości, ale ustalmy: większość ludzi nie potrzebuje 70% cudów jakie mam w Tesli. Ja sam jeżdżę różnymi samochodami, również takimi które nawet ABS i klimy nie mają i też nie narzekam (Toyota Tercel z 1997r którą uwielbiam), samochód dla mnie to nie nintendo ale ma się sprawnie i niezawodnie przemieszczać, zimą być ciepło i na głowę nie padać.
W tej cenie zaś MG jest tańszy niż podobnie wyposażone spaliny, które nie zaparkują w centrum i nie pojadą buspasem. A że do Chorwacji na raz nie dojadę? Od tego mam inne samochody.
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
pytanie o 4x4 w EV : czy jest to warte dopłaty? pewnie najwięcej będzie wypowiedzi od użytkowników Tesli LR, ale może wypowiedzą się również użytkownicy którym nigdy tego nie brakowało?
 

adamusek

Posiadacz elektryka
takie autko trzeba trzymać bo jakby wprowadzili czyste strefy z miastach to możesz zarejestrować jako zabytek i wszędzie wjedziesz :)
zabytek od maja 2023 musi mieć 35 lat...
 

cooler

Pionier e-mobilności
pytanie o 4x4 w EV : czy jest to warte dopłaty? pewnie najwięcej będzie wypowiedzi od użytkowników Tesli LR, ale może wypowiedzą się również użytkownicy którym nigdy tego nie brakowało?
W przypadku przednionapędowych aut - na pewno 4x4 warto dopłacić. Do tylnonapędowych - już nie. Nie mielą tak kołami i w dodatku zapewniają pewnien poziom realizmu zimą. Nie wiem jak inne 4x4 ale M3LR przyspiesza wprost nierealnie, nie czuć że jest ślisko, ale rzeczywistość dopada podczas hamowania. Mam wrażenie że auto szybciej przyspiesza po lodzie niż potem hamuje - co nie jednego zaskoczy, raczej nie pozytywnie.
Jeździłem MG4 podstawowym, jest bardzo dobrze z trakcją, wkładasz dobre opony i 7.6 do setki jest wystarczajace.
 
Top