MG4 Luxury 64kWh użytkowanie

Ev3

Pionier e-mobilności
Jednak nieco nieoczekiwanie (pełen spontan) ostatecznie wygrała ...... nieco ponad roczna TM3 SR RWD
(wersja mająca jeszcze normalne wajchy kierunkowskazów i czujniki cofania)
Ile cuś takiego kosztuje?
Tak, że narazie ten wątek będę obserwować z nieco wiekszym spokojem :)
A ja się właśnie zastanawiam czy wymienić 2,5 rocznego Soula na nowe Niro EV lub MG4.
Nie chce mi się tylko bawić w jego "sprzedawanie", nie mam na to czasu i ochoty, więc pewnie pozostanie jak jest, o ile ktoś zainteresowany sam się nie zgłosi....
 

chess_m

Posiadacz elektryka
Ile cuś takiego kosztuje?
ja dałem ok 150k = średnia z otomoto. Auto bardzo dobrze utrzymane no i co najważniejsze spodobało się mojej lepszej połówce ;)
PS: tak wiem że za 195k mogłem zamówić nowe TMY ze stocku ale TM3 jakoś bardziej mi leży i nie potrzebuję ładowności TMY. A co bardzo ważene ta TM3 ma czujniki i wajchę do kierunkowskazów.
Podejrzewam że braku czujników oraz kierunkowskazów na kierownicy mógłbym (a juz na pewno żona) nie zdzierżyć.

A ja się właśnie zastanawiam czy wymienić 2,5 rocznego Soula na nowe Niro EV lub MG4.
Nie chce mi się tylko bawić w jego "sprzedawanie", nie mam na to czasu i ochoty, więc pewnie pozostanie jak jest, o ile ktoś zainteresowany sam się nie zgłosi....

W przypadku Niro-EV pewnie bez problemu przyjmą Soula w rozliczeniu. Mi nie robili problemu z przyjęciem mojego 7 letniego P308. Jak wychaczysz XL to w mojej przynajmniej opini jest ona naprawdę wypasiona. W przypadku MG4 to wady (jednak nieco sumutny kokpit/chińczyk) i zalety (obiektywnie dobre auto a z baterią 77 kW ma zarówno moc/zasięg/znacząco szybsze ładowanie ) są znane. Sam musisz rozstrzygnąć co jest dla Ciebie ważniejsze.
 
Last edited:

Ev3

Pionier e-mobilności
W przypadku Niro-EV pewnie bez problemu przyjmą Soula w rozliczeniu.
Nie wątpię, sam też chętnie kupię auto jak dadza kilkunastotysięczny dodatkowy rabat....
Ale nie o takie sprzedawanie mi chodzi, tylko o takie normalne, że klient płaci wartość choćby zbliżoną do rynkowej.
Mi nie robili problemu z przyjęciem mojego 7 letniego P308. Jak wychaczysz XL to w mojej przynajmniej opini jest ona naprawdę wypasiona.
Nie potrzebuję niczego czego by nie było w wersji M.
Też jest już dobrze wyposażona.
W przypadku MG4 to wady (jednak nieco sumutny kokpit/chińczyk) i zalety (obiektywnie dobre auto a z baterią 77 kW ma zarówno moc/zasięg/znacząco szybsze ładowanie ) są znane.
Myślałem o XPower - ten ma extra plusy.
 
Last edited:

chess_m

Posiadacz elektryka
Nie wątpię, sam też chętnie kupię auto jak dadza kilkunastotysięczny dodatkowy rabat....
Ale nie o takie sprzedawanie mi chodzi, tylko o takie normalne, że klient płaci wartość choćby zbliżoną do rynkowej.
Jasne, oni przyjmując auto zawsze będą chcieli skubnąć coś extra. Zawsze można wystawić na otomoto
i dać znać na naszym forum tyle że tutaj zaraz znajdą się mądrale z hasłem czemu tak drogo ;)
Nie potrzebuję niczego czego by nie było w wersji M.
Też jest już dobrze wyposażona.
To już zależy jak zdefinujemy potrzeby. Będąc w salonie oglądałem M, L, XL.
Oczywiście XL była najfajniejsza ale i znacząco droższa. Ciekawe są te L. Mają pompę ciepła i paket Tec
(między innymi pilot HDA2 taki jak w EV6 ) XL ma wszystko łącznie z wentylowanymi fotelami, pamięcię ustawień itp.
Myślałem o XPower - ten ma extra plusy.
no, 3.9 do 100 robi wrażenie. Ja w MG4 rozważałem LR z baterią 77 kW. Jedyne czego by mi brakowało to tego zielonego koloru dostępnego tylko w XPOWER :). Oczywiście XPOWER ma też lepszą tapicerkę ale także tam nie będzie pamięci ustawień (dla mnie pardzo pożądane) i regulacji odcinka lędźwiowego (Niro XL ma to w obu fotelach, L w fotelu kierowcy). Dla mnie bardziej istotny był zasięg a 245 KM w LR też by wystarczyło.

Ale to już było i se ne wrati.
 

Olecki

Pionier e-mobilności
Jasne, oni przyjmując auto zawsze będą chcieli skubnąć coś extra. Zawsze można wystawić na otomoto
i dać znać na naszym forum tyle że tutaj zaraz znajdą się mądrale z hasłem czemu tak drogo ;)

To już zależy jak zdefinujemy potrzeby. Będąc w salonie oglądałem M, L, XL.
Oczywiście XL była najfajniejsza ale i znacząco droższa. Ciekawe są te L. Mają pompę ciepła i paket Tec
(między innymi pilot HDA2 taki jak w EV6 ) XL ma wszystko łącznie z wentylowanymi fotelami, pamięcię ustawień itp.

no, 3.9 do 100 robi wrażenie. Ja w MG4 rozważałem LR z baterią 77 kW. Jedyne czego by mi brakowało to tego zielonego koloru dostępnego tylko w XPOWER :). Oczywiście XPOWER ma też lepszą tapicerkę ale także tam nie będzie pamięci ustawień (dla mnie pardzo pożądane) i regulacji odcinka lędźwiowego (Niro XL ma to w obu fotelach, L w fotelu kierowcy). Dla mnie bardziej istotny był zasięg a 245 KM w LR też by wystarczyło.

Ale to już było i se ne wrati.
Co do wyposażenia każdy ma swój próg akceptacji. Ja wybrałem L bo brak kilku pozycji w M był dla mnie nie do zaakceptowania (np. brak elektrycznie składanych lusterek które muszę złożyć podczas przejazdu przez bramę garażową).
Natomiast co do przyśpieszenia poniżej 4 sekund - przereklamowane, miałem ostatnio okazję pośmigać trochę na torze testowym EX30 dual motor i po jakiejś godzinie mój żołądek już miał powoli dość. Fajne do użycia kilka razy na początku a później tylko dodatkowy motor żre energię jak jest załączany.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Natomiast co do przyśpieszenia poniżej 4 sekund - przereklamowane, miałem ostatnio okazję pośmigać trochę na torze testowym EX30 dual motor i po jakiejś godzinie mój żołądek już miał powoli dość. Fajne do użycia kilka razy na początku a później tylko dodatkowy motor żre energię jak jest załączany.
Potwierdzam że moc na co dzień jest przereklamowana jeżeli nie jesteś jakimś patusem który ciągle napie...la.
Mając TM3LR z przyspieszeniem 4.4 (możliwym boostem 3.9) skorzystałem może z kilka razy, a w sumie z rodziną jeżdżę głównie na chill mode (głównie trasy po PL).
Mało tego, dość często jeżdżę zarówno po mieście jak i trasy najnowszym Polo 1.0 65KM (zasięg ok. 700km przy 140km/h GPS) i albo mocno z tą mocą oszukują albo mi po prostu tyle wystarcza - idzie 190km/h, więc więcej niż większość elektryków teraz :) Po mieście zwinny i dynamiczny, na trasie pewnie połyka km spalając poniżej 6l/100.
Zrobiłem właśnie z synem trasę na narty do Austrii i z powrotem i nie wiem po co mi te 366kW mocy w Tesli jak i tak jechałbym dłużej i wolniej.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Jasne, oni przyjmując auto zawsze będą chcieli skubnąć coś extra.
Wiadomo, z tym nie ma problemu.
Kilkoma tys mógłbym się podzielić, ale nie 3 razy tyle....
Zwłaszcza że klientowi końcowemu też puszczą w cenie wyższej od rynkowej.
Zawsze można wystawić na otomoto
i dać znać na naszym forum tyle że tutaj zaraz znajdą się mądrale z hasłem czemu tak drogo ;)
Dokładnie.
Na otomoto będzie zresztą podobnie, a akurat soul nie jest jakimś mega popularnym autem, mimo że nic mu nie brakuje.
Więc pewnie próbnie raz wystawię, ale czuję tylko zmarnowaną kasę....
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Mało tego, dość często jeżdżę zarówno po mieście jak i trasy najnowszym Polo 1.0 65KM (zasięg ok. 700km przy 140km/h GPS) i albo mocno z tą mocą oszukują albo mi po prostu tyle wystarcza - idzie 190km/h,
Z 65 KM?
Ktoś Cię mocno oszukał, albo z mocą silnika, albo ze wskazaniami licznika.....
 

Ev3

Pionier e-mobilności
To już zależy jak zdefinujemy potrzeby.
Zgadza się, ja odróżniam konieczne wyposażenie od wodotrysków.
no, 3.9 do 100 robi wrażenie.
Przede wszystkim chodzi o 4x4.
Po części też o alcantarę zamiast szmaty na fotelach.

Przyspieszenie to faktycznie tylko bajer, nawet trybu sportowego w Soulu nie włączam praktycznie nigdy...
 

Najnowsze dyskusje

Top